mijn kweekruimte? goed of slecht?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kstar
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 116

    #1

    mijn kweekruimte? goed of slecht?

    Korting op 420shop
    hallo,,

    enkele dagen geleden was is begonnen met het bouwen van een kweekruimte,,nu is de vraag,, is het goed gedaan of niet?

    laat maar weten als er foute en goede opmerkingen zjn..


    thx
    Attached Files
  • Dender
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 101

    #2
    Re: mijn kweekruimte? goed of slecht?

    Nee, haal alles er maar uit en stop er maar mee.


    Haha, grapje Ziet er wel goed uit! Je moet alleen nog wel ophangpunten maken voor je licht en afzuiging e.d. Ook zou ik je potten niet direct op een koude grond zetten, dus de onderkant met piepschuim vol leggen en een rooster er boven op, zodat straks het water nog uit je potten kan lopen indien je teveel hebt gegeven.

    Ik neem aan dat er nog wel iets van een deurtje voor zit?

    Succes!
    Battle the Ocean!

    Comment

    • kweker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 1389

      #3
      Re: mijn kweekruimte? goed of slecht?

      ziet er keurig uit hoor....probeer alles strak te trekken evnetueel he.............
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: mijn kweekruimte? goed of slecht?

        nee joh, gewoon even met de strijkbout doen

        Wat ga je op de grond doen Kstar ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • Kstar
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2010
          • 116

          #5
          Re: mijn kweekruimte? goed of slecht?

          Oorspronkelijk geplaatst door Dender
          Nee, haal alles er maar uit en stop er maar mee.


          Haha, grapje Ziet er wel goed uit! Je moet alleen nog wel ophangpunten maken voor je licht en afzuiging e.d. Ook zou ik je potten niet direct op een koude grond zetten, dus de onderkant met piepschuim vol leggen en een rooster er boven op, zodat straks het water nog uit je potten kan lopen indien je teveel hebt gegeven.

          Ik neem aan dat er nog wel iets van een deurtje voor zit?

          Succes!

          haha d8 al
          ja ga strax mijn lamp en afzuigsysteem plaatsen,, jaja deur en wand staat erin,, zal strax een filmpje maken als is opgestart en zal het plaatsen..

          bedankt!

          Comment

          • Kstar
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2010
            • 116

            #6
            Re: mijn kweekruimte? goed of slecht?

            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
            nee joh, gewoon even met de strijkbout doen

            Wat ga je op de grond doen Kstar ?

            hoe bedoel je met strijkbout??

            ga het doen zoals dender me zij met piepschuim


            grtz

            Comment

            • Kstar
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 116

              #7
              Re: mijn kweekruimte? goed of slecht?

              Oorspronkelijk geplaatst door kweker
              ziet er keurig uit hoor....probeer alles strak te trekken evnetueel he.............

              ja ga ik strax allemaal doen en dan alles opstarten.. hopelijk lukt het mij van de eerste keer

              grtz

              Comment

              • kweker
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 1389

                #8
                Re: mijn kweekruimte? goed of slecht?

                komt helemaal goed.....veel kijken en lezen...........niet te veel van Kweker lezen......hahahahahah
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment

                Bezig...