Relaiskast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Prutser
    Retired
    • Dec 2008
    • 622

    #1

    Relaiskast

    Korting op 420shop
    Yo kwekers

    Op een relaiskast van 4x600W, kun je daar met 3x400W en 1X600W op draaien?
    Of als je die 600W er niet bij mag hebben...mag je met 400Watters dan op een relaiskast van 600Watters draaien?
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Relaiskast

    het lijtk me dat die kast makkelijk minder kan hebben, maar beter niet meer Prutser. Da's natuurlijk wel onder voorbehoud dat het alleen om relais gaan en niet de complete voorschakelapparatuur > lijkt me niet erg verstandig om een 400watter aan te sluiten op een 600wat vsa
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Prutser
      Retired
      • Dec 2008
      • 622

      #3
      Re: Relaiskast

      Hoi moreweed,

      Dacht ik ook dat minder geen kwaad zou kunnen.
      De vsa's zullen de juiste zijn uiteraard, veiligheid voor alles toch, alhoewel dat een 400W probleemloos draait op een 600W vsa.
      Het opstarten is niet echt gezond voor je lamp, maar het werkt...

      Mocht er iemand toch nog problemen zien, laat maar weten hé

      Eventueel kan die 600W nog op een andere relaiskast, heb die nog liggen...

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #4
        Re: Relaiskast

        Nee normaal gaat deze echt geen problemen geven, ik heb op men davin vorige kweek met een 400W en een 600W gedraaid en die is 2X600W normaal
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        • Prutser
          Retired
          • Dec 2008
          • 622

          #5
          Re: Relaiskast

          hoi Fifi,

          Die davin heb ik ook en op de site van Aliën staat daar dan ook bij 2x400 of 2x600, bij deze voor 4x600 staat er niet bij dat 400 watters ook kunnen.
          Maar volgens mij kan dat geen probleem geven

          Comment

          • kweker
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 1389

            #6
            Re: Relaiskast

            nope maximum 4x 600 he
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment

            Bezig...