Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

webcam op mijn dames?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    webcam op mijn dames?

    Korting op 420shop
    Hello allemaal,

    Ik ben van plan om een webcam in mijn hok te hangen. Meer om af en toe te kunnen spieken dan iets anders hehe. Maar weet iemand of er een mogelijkheid is tot een beveiligde live stream? Dat als ik bijvoorbeeld ergens anders ben ik kan inloggen op mijn webcam en mijn dames kan zien of is dit niet raadzaam i.v.m. mijn IP-adres? Heeft iemand hier ervaring mee? Let me know...
    Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

    #2
    Re: webcam op mijn dames?

    ghehe je gaat wel ver he met je cannaliefde. wel leuk zoon cam om een hele kweek versneld te zien, maar ik zou wel oppassen met lifestreamen. beter discreet blijven lijkt me

    Comment


      #3
      Re: webcam op mijn dames?

      hahaha, ja dit gaat ver ja. Dacht al dat het iets TE was...
      Heb wel 2 bev.cameratjes waarvan ik 1 in hok hang en 1 buiten het hok gericht op mijn vsa's en voibox... Kan ik in huis beneden of boven via een monitor ook de boel in de gaten houden.
      Leuke hobby toch?
      Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

      Comment


        #4
        Re: webcam op mijn dames?

        zeker man. vind dah wel fun
        instaleeer een camprogje dat elke 5 minuten een foto neemt en klungel die foto,s aant eind van de rit inekaar tot een filmpje, heb je een schitterende herinnering aan je kweek.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: webcam op mijn dames?

          hOioi

          ik gebruik ook mijn webcam hiervoor. Ben niet zo bang dat ze mijn ip gaan vinden. En zoiso kan er maar een tegelijk op mijn account inloggen. Dus als ik z wil zien start ik pas de webcam. Kijk is naar logmein.com.

          Groeten michel.

          Comment


            #6
            Re: webcam op mijn dames?

            kunnen we je al volgen vito lol

            kijk der naar uit

            greetzzz bollzzzweed

            Comment


              #7
              Re: webcam op mijn dames?

              Heb hier ook wel eens een camera gehad hangen naar buiten, (niet op planten oid). Werkt prima via de bestaande programma's, leuke livestream via een IP adres. Ook bestaan er programma's die een mailtje sturen met een foto zodra er iets beweegt.

              (In mijn geval dus als er iemand naar binnen/buiten liep, in jou geval dus als je plant beweegt(? ), of als ie valt oid.)
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              Bezig...
              X