Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwbouw met minimale middelen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwbouw met minimale middelen.

    Korting op 420shop
    Beste JD ers,

    Hier een kort verslag van mijn nieuwbouw met minimale middelen.


    l*b*h 1.3m*1.3m*2.4m = ongeveer 4 kuub inhoud. Ik heb elektra, zoals snoer en vsa ed., in mijn hok zitten, goed vast boven in, los van alles.


    In de hoek komt een buis met afzuiger die in het kastje buiten het hok geplaatst wordt. Zoals je kunt zien heb ik panlatten genomen voor de constructie en alles afgedekt met zwart/wit folie. Onderin komt ook plastic voor opvang water.


    En dan de meisjes waar het allemaal om draait. 3 * WW 1 * k2 1 * ice en mijn trots 2 G13.


    Alle tips, opmerkingen en reactie worden op prijs gesteld.

    Silas
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Re: nieuwbouw met minimale middelen.

    Let ff goed op je vsa deze wordt nog al warm. Lijkt het zo of zijn je planten wat gestrekt? Lamp misschien iets dichter bij?
    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

    Comment


      #3
      Re: nieuwbouw met minimale middelen.

      Dat ziet er allemaal wel goed uit. Ze zien er inderdaad wel wat "sprieterig" uit, maar dat hoeft in deze fase misschien nog niets te zeggen.

      Ben benieuwd naar het resultaat!

      Comment


        #4
        Re: nieuwbouw met minimale middelen.

        Bedankt voor jullie reacties.

        Michel: de vsa heb ik aan het plafond hangen met een carabijnhaak en dikke ketting. ze zijn inderdaad gestrekt, een reactie van 24 uur licht, die ik al gereduceerd heb naar 18 uur groei. ik heb de lamp op een halve meter van mijn planten.

        gisteren de 1e test en 1 laag zwart-folie is niet genoeg, komt toch nog licht doorheen, dus maar een 2e laag aangebracht en dan zit het wel goed dicht.

        dank je wel, Jan. Ik hou jullie op de hoogte en wanneer ik echt draai dan maak ik een nieuw topic aan bij ...

        Silas
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #5
          Re: nieuwbouw met minimale middelen.

          van 24 uur licht worden ze juist gedrongen.heb het zelf ook altyd als ik in de laatste week groei op 18 uur overgaat,dan beginnen ze echt de hoogte in te speurten.

          Comment


            #6
            Re: nieuwbouw met minimale middelen.

            Ik dacht dat de planten juist in het donker groeide...
            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

            Comment


              #7
              Re: nieuwbouw met minimale middelen.

              planten zijn geen mensen en groeien gewoon onder 24 24 maar omdat ze dan niet uit kunnen rusten worden ze breeder inplaats van hooger.

              Comment


                #8
                Re: nieuwbouw met minimale middelen.

                In de donker strekken je planten omdat ze licht gaan zoeken zie monty`s topic en als ze 24u ligt krijgen worden ze meestal kortere gedrongen struikjes met internodes dicht op elkaar.

                PS: Silas je VSA ligt toch op die kruk als ik me niet vergis het is je lamp, fitting en reflector die je netjes opgehangen hebt aan die ketting

                Ziet er een degelijk hokje uit voor low budget te zijn, een tipje op de bodem kan je misschien beter een stuk vijverfolie gebruiken
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment

                Bezig...
                X