Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

    Korting op 420shop
    Ben van plan een kweek te beginnen met 2x 600 watt lampen op elk 1 vierkante meter met 9 planten per lamp. Alleen even een vraagje aan jullie allen meer ervaren kweekers. Ik heb nu een huurappartement met een daarbij behorende digitale meterkast. Ben van plan om gewoon mijn stroom te betalen en absoluut geen stroom af te tappen. Is het nou zo dat ik met een digitale meterkast problemen krijg? Is er een mogelijkheid dat ze mijn meterstand vanuit het electr bedrijf zelf kunnen bijhouden en met 2x 600 watt lampen problemen krijg?


    Greetz Mister X

    #2
    Re: digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

    Dat hangt een beetje af van de precieze soort meter die in je appartementje hangt Mister X. Ik heb er hier een die welliswaar digitaal is maar nog net zo dom als vroegere. Met jouw idee van 2x600watt zou ik me niet te druk maken over wat de energieclub allemaal meet, een simpel elektrisch kacheltje trekt al meer (meestal 2kW). Sluit de zooi wel veilig aan, bvk op een aparte groep, en geaard!

    veel succes !
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

      Thanks moreweed voor je reactie. Ik laat die kweekast door een kennis bouwen die al jaren verstand heeft van kweken. Hij zelf zei dat ik minstens 3x 600 watt lampen kon gebruiken maar ik zit net een weekje in mijn nieuwe appartement en wil het nog even aankijken met 2x 600 watt. Hoop op een mooie opbrengst van de dames.

      Greetz mister X

      Comment


        #4
        Re: digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

        "vertrouwen is goed, controle is beter" is wel een van mn favoriete quotes in dit wereldje
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

          is de huidige techniek niet al zover dat ze een digitale ook kunnen terug draaien?
          niet dat ik dat ooit zou doen, maar het zou wel een uitkomst zijn

          Comment


            #6
            Re: digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

            Ik heb geen idee Amateuah, dat soort praktijken hou ik me niet mee bezig. Alle kwekers die ik ken die rotzooiden met de meter zijn op een gegeven moment gepakt, en hebben serieus gebloed voor dat geintje. Voor de kweekjes die hier besproken worden is meterhacking ook niet echt in beeld zou ik denken
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

              Zat ik hier toch bijna in een topic van 2010 te reageren zeg..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: digitale meterkast (geschikt of ongewschikt)

                rolfl Q, pas nadat ik mn reactie in had geschoten viel het kwartje : "heej, deze heb ik al eens eerder voorbij zien komen"
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                Bezig...
                X