Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kostprijs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kostprijs

    Korting op 420shop
    Ok , hier komt ie . Ik weet hoe mijn volgende kweek zal gaan .
    Ik zal mij een tent aanschaffen van 1,20X1,20X2,00 ,
    Ik heb al verlichting . Maar vroeg mij af hoeveel ik ongeveer zou betalen voor
    de tent , In & Afzuiging + Klein ventilatortje , 3 zakken aarde ( Ben ernoeg niet uit welke ) en voeding. Gewoon geen verlichting .
    Kan iemand een ruime schatting geven .
    En ik weet, nu zal iedereen wel zeggen , ga gewoon naar de Growshop .. Maaaaar .... voorlopig kan ik mij niet verplaatsen . en ik had dit gewoon graag al geweten .

    Dank bij voorbaat ,
    Snlac .
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    #2
    Re: Kostprijs

    http://www.growshopalien.com/onlineshop/nl/index.html. Om daar de prijzen te zien hoef je je echt niet te verplaatsten. gewoon ff de site door snorren en je vraag is beantwoord.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Kostprijs

      afzuiging 500cub softbox 125 400cub filter 50 4 lightmix 32 specikuip 45 lir of 65 liter gamma 30 biobloei 10 biogroei 12 is van biobizz en als je met stekken werkt ook een luchtbevochtiger 75 zwenkfan 2o.omnitrextydklok 12 of schakelkast is iets veiliger 90.inblaas is niet nodig met een 600 watter

      Comment


        #4
        Re: Kostprijs

        Zaden aarde potten voeding bestrijding middelen water stroom beveiliging voor brand stekker dozen en verlengkabels

        yup word wel aardig kosten plaatje maar ja als je het doe kan je het beter goed doen dat haal je dan weer uit het resultaat toch

        groetjes Bella
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X