Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koolstoffilter kapot???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    koolstoffilter kapot???

    Korting op 420shop
    Mensen....


    Ik heb zojuist mijn bestelling binnengekregen... een koolstoffilter...Maar volgens mij is dat ding naar de klote... De hele hoes is zwart...En in de verpakking welke ik nog niet geopend heb zitten kleine korreltjes koolstof.

    Ik heb op het forum gezocht en wat gegoogled maar ik word er niet wijzer van. Daarom vraag ik jullie om hulp... Is dit normaal of moet ik hem terugsturen? Ik zal een afbeelding meesturen zodat jullie kunnen kijken. Help me aub...

    Alvast bedankt....
    Attached Files

    #2
    Re: koolstoffilter kapot???

    Ik durf het niet zeggen, haal hem er es uit en kijk of er een scheur ofzo inzit en of er meer koolstof uitvalt
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: koolstoffilter kapot???

      Hoort zo niet uit te zien. denk dat die vervoersschade heeft opgelopen. Ik zou contact opnemen met je leverancier en hem die foto in de verpakking laten zien. Er kan wel wat koolgruis uitkomen maar je hous zou gewoon wit moeten zijn en zeker geen losse koolstofkorrels in je verpakking. Als het goed is is de leverancier de vervoerder hiervoor aansprakelijk stellen en houft dat enkel de verzekering van de vervoerder geld te kosten.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: koolstoffilter kapot???

        @ smoking & monty

        thnx voor de snelle reactie... mail is verstuurd naar leverancier even afwachten maar

        Comment


          #5
          Re: koolstoffilter kapot???

          En al uitkomst gekregen ????

          Comment


            #6
            Re: koolstoffilter kapot???

            zo te zien was ie 2de hans

            Comment

            Bezig...
            X