Hulp nodig??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Leerling29
    Retired
    • Mar 2010
    • 15

    #1

    Hulp nodig??

    Korting op 420shop
    Hoi ik ben een leerling die graag dit vak wilt leren,bied hierbij mijn hulp aan. Iemand die gratis hulp nodig heeft om een kleine kweek op te zetten is van harte welkom .Ik hoef er niet betaald voor te krijgen wil alleen heel graag leren hoe het moet.

    BTW werk niet voor het OM als je je daar zorgen over maakt puur iemand die als hobby het vak wilt leren.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Hulp nodig??

    Iets ontgaat me aan je post. Je zegt :"Ik wil graag leren hoe het moet". Hieruit concludeer ik dat je dus niet weet hoe het moet. Hoe ga je dan iemand helpen als je niet weet hoe het moet¿¿

    Grtz

    Comment

    • Young Blood
      Expert Stoner
      • Aug 2009
      • 95

      #3
      Re: Hulp nodig??

      hehehe

      Comment

      • Leerling29
        Retired
        • Mar 2010
        • 15

        #4
        Re: Hulp nodig??

        Ik ben iemand die dingen heel snel oppakt, Ben zelf heel creatief met me handen ,Ik ben zelf een autospuiter,dus op zich wel handig alleen helaas niet met telen.Wie weet zou ik een dienst terug kunne doen voor iemand die mij wilt uitleggen hoe k wat voor me zelf kan telen.Zoals lak schade aan z,n auto repareren.
        Nou ja goed ik probeer het gewoon ,misschien dat er iemand hulp nodig heeft ,al zijn het van die simpele werkzaamheden waar ik mee kan helpen.

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Hulp nodig??

          Oorspronkelijk geplaatst door anoniem29
          Ik ben iemand die dingen heel snel oppakt.
          Ik word bv liever niet opgepakt.

          Al de theorie kan je lezen in de kweekverslagen, met foto's. Al de problemen staan hier opgesomd met hun behandeling. Handleidingen hoe je een hok moet maken zijn ook beschikbaar, eveneens met filmpjes. Vragen en problemen kan je altijd posten. Meer uitleg kan je krijgen in de growshop. Waarom zou iemand u dan in huis halen, note bene met de nickname anoniem. Je kan best een ok kerel zijn, maar das om problemen vragen met een hobby die over het algemeen nog illegaal is.

          Comment

          • Leerling29
            Retired
            • Mar 2010
            • 15

            #6
            Re: Hulp nodig??

            Ik begrijp het ook helemaal dat je de risico niet zou willen nemen , die nickname heb ik ook veranderd vond het zelf al een naam van niks. Maar goed tuurlijk zal ik langs growshop,s gaan en alle informatie verzamelen die van toepassing is, ik ben daar ook echt mee bezig , maar ik weet van mezelf dat ik het veel en veel sneller zou leren als ik het 1 a 2 keer heb gezien .Maar goed ik begrijp jou zorgen en gelijk heb je, ik zou der ook over twijvelen in jou geval , maar wie weet hopelijk iemand die toch hulp nodig heeft is altijd welkom.

            Alsnog bedankt voor je reactie.

            Comment

            • Leerling29
              Retired
              • Mar 2010
              • 15

              #7
              Re: Hulp nodig??

              Oorspronkelijk geplaatst door Leerling29
              Ik ben iemand die dingen heel snel oppakt, Ben zelf heel creatief met me handen ,Ik ben zelf een autospuiter,dus op zich wel handig alleen helaas niet met telen.Wie weet zou ik een dienst terug kunne doen voor iemand die mij wilt uitleggen hoe k wat voor me zelf kan telen.Zoals lak schade aan z,n auto repareren.
              Nou ja goed ik probeer het gewoon ,misschien dat er iemand hulp nodig heeft ,al zijn het van die simpele werkzaamheden waar ik mee kan helpen.

              BTW Die DVD van Top Quality ,denk je dat het wat is of ken ,m niet ?

              Comment

              • roy88
                Retired
                • Jan 2010
                • 86

                #8
                Re: Hulp nodig??

                Ik begrijp dr werkelijk geen snars van. Het ene moment zeg je zelf te willen telen, even later bied je hulp aan. Ben je wel 21+? No offence, maar zo kom je niet bij mij over.

                Comment

                • Leerling29
                  Retired
                  • Mar 2010
                  • 15

                  #9
                  Re: Hulp nodig??

                  Oorspronkelijk geplaatst door roy88
                  Ik begrijp dr werkelijk geen snars van. Het ene moment zeg je zelf te willen telen, even later bied je hulp aan. Ben je wel 21+? No offence, maar zo kom je niet bij mij over.
                  Om voor mezelf te telen moet ik toch wel een keertje hebben gezien hoe het moet, Wat begrijp je dus niet ?? Ik wil dus gewoon iemand een keertje helpen om te kunnen zien hoe het moet ,zodat ik de volgende keer als ik zelf wil gaan kweken dat ik het zelf kan ,zonder hulp .

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #10
                    Re: Hulp nodig??

                    jo zelf ervaring opbouwen, elke soort plant is anders, probeer het eens gewoon je leert het vanzelf alle info die jij nodig hebt staat op het forum, verwacht nu niet dat iemand je zo zijn huis gaat inhalen zeg. en een auto spuiten is 0,0 te verglijken met telen, koop eens goedkopze zaden, tl lampje ,en ga je amuzeren. en leer de ervaring op bouwen . pz een teler, en tuner

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #11
                      Re: Hulp nodig??

                      Ik ben ook gewoon gestart..........eerst veel lezen op het forum hier bij info....... je kan hier echt ALLES vinden en als het er nog niet staat kan je daar info over vragen.
                      Zelf beginnen zelf uitvogelen. Je hoeft helemaal niet eerst met iemand "mee te lopen" om het te leren.
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • Leerling29
                        Retired
                        • Mar 2010
                        • 15

                        #12
                        Re: Hulp nodig??

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie
                        Ik ben ook gewoon gestart..........eerst veel lezen op het forum hier bij info....... je kan hier echt ALLES vinden en als het er nog niet staat kan je daar info over vragen.
                        Zelf beginnen zelf uitvogelen. Je hoeft helemaal niet eerst met iemand "mee te lopen" om het te leren.
                        Dat ga ik ook wel doen ,s een keer gewoon proberen en kijken hoe het gaat .

                        Denk dat ik deze discussie sluit.

                        Comment

                        • R()b
                          Retired
                          • Sep 2009
                          • 159

                          #13
                          Re: Hulp nodig??

                          Oorspronkelijk geplaatst door Leerling29
                          Om voor mezelf te telen moet ik toch wel een keertje hebben gezien hoe het moet, Wat begrijp je dus niet ?? Ik wil dus gewoon iemand een keertje helpen om te kunnen zien hoe het moet ,zodat ik de volgende keer als ik zelf wil gaan kweken dat ik het zelf kan ,zonder hulp .
                          Ik denk niet dat je van een onbekende hulp kan verwachten in persoon eigenlijks.
                          Op een forum zelf een project starten met kweekverslag erbij is veel effectiever , en wordt je ook wel geholpen hoor!
                          En kan je zelf mooi alles in de praktijk maken met je 2 handen
                          Je moet het gewoon zelf doen , want al doende leert men!

                          Als ik mezelf als voorbeeld mag gebruiken.
                          Ik heb in 5 á 6 jaar al zoveel planten vermoord , dat ik ook hulp wilde hebben.
                          Maar iemand het laten doen is zo gemakkelijk vindt ik. (alles wordt voorgekauwd)
                          Daarom ben ik hier een jaartje gaan lezen en kweekverslagen gaan volgen , daarna heb ik pas een naam aangemaakt op dit forum.
                          Ik vindt het ook de charme van een hobby uitoefenen , vallen en opstaan en alles wat erbij hoort.
                          Als het daarna ook nog lukt , dan voel je toch zelf die euforie en proef je die overwinning hehehe.
                          Dat zou ik niet hebben als iemand anders alles voorkauwd.
                          Maar ja... het is maar mijn mening hoor

                          Comment

                          Bezig...