Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koolstoffilter en afzuiger vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    koolstoffilter en afzuiger vraag

    Korting op 420shop
    Het is bijna zo ver om de volgende fase in te gaan. De groei is voorbij en dan komt natuurlijk de bloei.

    Ik heb een slakventilator en een koolstoffilter die aangesloten moeten worden, maar hoe en wat is het beste?

    Wat ik ervan begrepen heb, moet het koolstoffilter midden in mijn hok hangen, vandaar uit gaat er een slang naar de slakven.

    Probleem is echter dat de ventilator een vierkante uitlaat heeft die gekoppeld moet worden aan het koolstoffillter met een ronde opening

    Hoe dit op te lossen?
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Re: koolstoffilter en afzuiger vraag

    Je kunt een kunstof flens (deze is rond) kopen en deze over het vierkante gat schroeven.

    Ik neem aan dat je slakventilator in een kist zit, en dat je deze niet los hebt hangen.

    Comment


      #3
      Re: koolstoffilter en afzuiger vraag

      Kan je er niet gewoon een ronde flens opzetten en de zijkanten die eventueel open blijven afdichten.

      Groet GG

      Comment


        #4
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

        Comment


          #5
          Re: koolstoffilter en afzuiger vraag

          Yep,

          Hoort in een houten kistje. Anders moet je van aluminium plaat een verloop maken, maar dan heb je wel meer herrie.

          Grtz. HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: koolstoffilter en afzuiger vraag

            Lol ik dacht dat hij in een box zat , nee dan word het toch echt even een kistje timmeren.

            Comment


              #7
              Re: koolstoffilter en afzuiger vraag

              Bedankt voor jullie reacties.

              Ik heb dus alleen een slakventilator zonder box en begrijp dus dat ik aan het timmeren moet. Maakt een slakven. zoveel lawaai dat er een isolatie box omheen moet?
              Naast mijn hok heb ik een kast en daar gaat de slakven. in gemonteerd, de stroom komt uit het hok. Ik heb de draadjes in een stopcontact gedaan om te horen hoeveel lawaai hij maakt en dat valt wel mee vindt ik.

              Kan ik de slakven. in mijn kast ophangen om hem stiller te maken?
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment

              Bezig...
              X