Mijn hokkie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ama
    Retired
    • Mar 2010
    • 182

    #1

    Mijn hokkie

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,


    Ik heb een simpel hokkie gebouwd voor de binnenkweek.
    Ik heb thuis koi's en ik had een quarantaine bak(600l) over. deze heb ik als basis gebruik.
    Hier wat foto's





    het zijn links sorry
  • sjorskunk
    Retired
    • Apr 2010
    • 53

    #2
    Re: Mijn hokkie

    mooi gebouwt, gewoon met een tuinhuis pakket gemaakt? want zo'n tuinhuisje kan je met die planken in elkaar schuiven is erg handig en valt helemaal niet op

    Comment

    • ama
      Retired
      • Mar 2010
      • 182

      #3
      Re: Mijn hokkie

      nee geen pakket gewoon lekker zelf hobbyen

      Comment

      • sjorskunk
        Retired
        • Apr 2010
        • 53

        #4
        Re: Mijn hokkie

        haha, zo hoort het, maar een tuinhuis pakket zou ook handig zijn, veel ruimte, heel erg stealthy en binnen no-time gebouwt.

        Comment

        • ama
          Retired
          • Mar 2010
          • 182

          #5
          Re: Mijn hokkie

          jaja maar ik heb hem nu ingegraven half in de grond ik kan wel een keer foto's maken want de buiten kant zit folie omheen

          Comment

          • sjorskunk
            Retired
            • Apr 2010
            • 53

            #6
            Re: Mijn hokkie

            komt er geen deur in? want als je er alleen een zeiltje voor doet verlies je veel warmte

            Comment

            • ama
              Retired
              • Mar 2010
              • 182

              #7
              Re: Mijn hokkie

              jawel hij is al lang klaar zijn wat oude foto's moet alleen nog stekjes kopen en dan kan het feest beginnen
              Last edited by ama; 11 April 2010, 20:35.

              Comment

              • sjorskunk
                Retired
                • Apr 2010
                • 53

                #8
                Re: Mijn hokkie

                wat voor wiet ga ja kweken?

                Comment

                • ama
                  Retired
                  • Mar 2010
                  • 182

                  #9
                  Re: Mijn hokkie

                  ja dat weet k dus nog niet want k weet nog niet zeker of het doorgaat met die stekjes dus ook niet welk soort
                  over een week ofzo wil k eigelijk beginnnen dan paar dagen nog voor groeien en dan lekker bloeien en hopen op een mooie opbrengst

                  Comment

                  • sjorskunk
                    Retired
                    • Apr 2010
                    • 53

                    #10
                    Re: Mijn hokkie

                    ja, ik wil ook zo snel mogelijk beginnen maar het word steeds maar uitgestelt. ,veel succes. ik verheug me op je kweekverslag!

                    Comment

                    • ama
                      Retired
                      • Mar 2010
                      • 182

                      #11
                      Re: Mijn hokkie

                      haha ,Bedankt dat kweekverslag komt er aan morgen zal ik nog effe de laaste foto's van het hok posten...

                      Comment

                      • ama
                        Retired
                        • Mar 2010
                        • 182

                        #12
                        Re: Mijn hokkie

                        hier de nieuwe foto's hier wat slechte foto's maar toch voor het idee

                        Comment

                        • slimmentim
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Sep 2009
                          • 66

                          #13
                          Re: Mijn hokkie

                          Het idee lijkt me okee, maar die foto's daar zie je niet veel op hee
                          Sli Ti Asks Why

                          Comment

                          • ama
                            Retired
                            • Mar 2010
                            • 182

                            #14
                            Re: Mijn hokkie

                            ja klopt kan wel keer nieuwe als iemand die wil zien

                            Comment

                            • slimmentim
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Sep 2009
                              • 66

                              #15
                              Re: Mijn hokkie

                              Natuurlijk willen wij de fotootjes duidelijk zien , anders denk ik dat ik iets aan mijn oogjes heb ...heheheheeee

                              grtzz ST
                              Sli Ti Asks Why

                              Comment

                              Bezig...