Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Relais, timer, hps lamp aansluiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    uiterlijk twee 400 watters , MAAR dan zit je ook gelijk aan de max ivm pieken tijdens het in en uitschakelen.

    als je een tijdsklok hebt van 3500 of 3800 watt (16 ampere) dan raad ik in ieder geval aan om daar 1 lichtsysteem op te laten draaien zodat je op die manieer zeker veilig bezig bent.

    greetz
    sens

    Comment


      #17
      ok dus iedere lamp afzonderlijk op een timer, moet lukken.
      Gelieve de quote functie correct te gebruiken aub.Grtz
      Last edited by westport; 12 April 2009, 15:18.

      Comment


        #18
        weet iemand de piekstroom van philips 400W lampen?
        Last edited by treve01; 23 November 2008, 23:00.

        Comment


          #19
          Re: Relais, timer, hps lamp aansluiten

          Ik heb dus 1 lamp 600 w hps en een pro gear 600 balast maar ik had in mijn pakket alleen maar een tijdschakelaar als ik het niet verkeerd heb moet ik nu ook een relais halen ?

          Comment


            #20
            Re: Relais, timer, hps lamp aansluiten

            Wil je het veilig doen zou ik een Davin aan schaffen. (
            https://desjop.nl/index.php?action=a...000020&lang=nl ) Op de Davin zit een tijdschakelaar.

            je pro gear 600 is je VSA, deze worden wel warm!! Je kunt een EVSA overwegen, die worden niet warm wat dus veiliger is. Denk altijd aan de veiligheid, vooral met electra: dit is vaak een boosdoener voor brand...

            Comment


              #21
              Re: Relais, timer, hps lamp aansluiten

              Warmte geeft soms ook wel veiligheid,op de noordpool zonder warmte bv is niet veilig,een relais of een relaiskast zoals iemand uit de buurt ook zegt is meer dan goed voor een vsa,je hoeft echt geen evsa zoals een lumatec,gavita,bal noem maar op aan te schaffen om lekker te kunnen slapen let eerder op de dikte van je bekabeling(2,5) en het jaarlijks vervangen daarvan,het op zijn tijd aandraaien van je schroefjes van je vsa is ook belangrijk.

              Anders Bobo kom er maar in eh ghehehe

              Comment


                #22
                Re: Relais, timer, hps lamp aansluiten

                Heavy duty schakelklok van Lummii( zoiets haha) is ook prima en wat goedkoper.

                Comment

                Bezig...
                X