Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

creatief idee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: creatief idee

    bijna klaar met het kastje
    zal wel wat foto's posten als het af is.

    Comment


      #32
      Re: creatief idee

      hij is af , moet hem alleen nog bekleden met zwart-wit of radiator , wat reflecteert het beste? en dan effe de elektra aansluiten en heb nog een klein vraagje over de plaats van de aan en afzuiger in de kast (bedoel de slang natuurlijk ) ?

      Comment


        #33
        Re: creatief idee

        Oorspronkelijk geplaatst door janjaap
        hij is af , moet hem alleen nog bekleden met zwart-wit of radiator , wat reflecteert het beste? en dan effe de elektra aansluiten en heb nog een klein vraagje over de plaats van de aan en afzuiger in de kast (bedoel de slang natuurlijk ) ?


        die zwart wit folie van dat vijverfolie heeft goeie resultaten heb ik gehoord
        Schutto In tha house

        Comment


          #34
          Re: creatief idee

          Oorspronkelijk geplaatst door janjaap
          heb nog een klein vraagje over de plaats van de aan en afzuiger in de kast (bedoel de slang natuurlijk ) ?
          Altijd overhoeks werken, afzuiging altijd bovenaan de ruimte (warme lucht stijgt), aanzuigen kan boven of onderaan doordat de lucht die je aanzuigt koeler is dan de lucht in je hok zakt deze automatich naar beneden en vermengd hij zich met de aanwezige lucht. Voordeel bij aanzuig bovenaan is dat je niet rechtreeks koude lucht tegen je planten aanzuigt. Slangen zo kort mogelijk houden.

          Grtz

          Comment


            #35
            Re: creatief idee

            eindelijk dan is mijn kast klaar het is 1 meter breed 1,50 meter diep en 2 meter hoog en ik ben van plan eerst hawain snow met amnesia haze er in te gaan planten en tegen die tijd dat die klaar zijn zie ik het wel weer
            me buitenplantjes zijn weg gejat nadat ik terug kwam van een rondreis (3 maandjes trekken) met me beste vrienden afgestudeerd en wel , 2 maanden met de fiets door europa en daarna nog voor 4 weken naar afrika.
            nu weer terug in het koude kikkerlandje , maar zoals ik al zei waren me buitenplantjes gesnaaid dus ik heb ff snel een onbekende geplant zonder voorgroei en zit nu ongeveer 15 gram aan en nu lekker binnen beginnen heb wel een paar lekkere soortjes uit gezocht in ieder geval hawain snow 23.7 procent thc
            dus dat is lekker zal wel nog ff wat fotos posten

            Comment


              #36
              Re: creatief idee

              ik heb ut op de aller goedkoopste manieer gedaan..
              ik heb sterk kippengaas gebruikt van onger 40 a 50 cm breed en ongeveer 1 meter hoog,
              bedekt me foli papier, lamp derboven op hangen en een fam, so far so good, werd vandaag wkkr en zag dat er allemaal baby planten erbij zijn gekomen (A)

              Comment

              Bezig...
              X