Me eve voorstellen ik ben olivier
2 jaar geleden gestopt met roken wegens geldgebrek en corectionele zaken
ik rokte zo een 100gr per week
zinds kort heb ik terug goesting om wat te roken
maar wil het deze keer zelf doen dus kort gezegd me eigen wieteje kweken en roken
Maar daarover weet ik nog nie zoveel en daarmee hoop ik dat echte growers me wat kunnen helpen
Ik ben een kast aan het maken van ongeveer
Die kast heb ik gemaakt van binnendeuren omdat die deuren dubbel zijn en isoleren
Br 90cm
Lengte 2m
Hoogte 2.30
Ga deze dus u volededig licht dicht maken + openingen voor luchtinvoer en uitvoer en daarna me folie plaatsten dan me verlichting 1 x 600w en 1x 400w
voor me uitvoer had ik gedacht aan een slakkehuis van 500m³
voor lucht invoer had ik gedacht 2 buizen te plaatsen met 2x een S bocht en daar ventilators op te monteren ( Zou dit gaan of komt die lucht beter van buiten? )
Voor een koolstoffilter zou ik later pas kijken das enkel om de geur dacht ik en is nie dringed of vergis ik me?
Wat ik nog in kast zou plaatsen is een ventilater voor luchtverdeling
Luchtbevochtiger
Moet ik daar nog meer instaleren om een redelijk goeie oogstje te oogsten ?
Zoja tips zijn welkom
het geen wat ik oogst is enkel voor mezelf
hoe groot moeten die bloempoten zijn zou er ongeveer 10 plaatsen in me hok
Zal later ook wat photos plaatsen maar ben pas bezig met de kast lucht dicht te maken
als er ng iets in de kast moet komen te staan meld het zodat ik weet
wil een degelijk oogstje en een lekker wietje
2 jaar geleden gestopt met roken wegens geldgebrek en corectionele zaken
ik rokte zo een 100gr per week
zinds kort heb ik terug goesting om wat te roken
maar wil het deze keer zelf doen dus kort gezegd me eigen wieteje kweken en roken
Maar daarover weet ik nog nie zoveel en daarmee hoop ik dat echte growers me wat kunnen helpen
Ik ben een kast aan het maken van ongeveer
Die kast heb ik gemaakt van binnendeuren omdat die deuren dubbel zijn en isoleren
Br 90cm
Lengte 2m
Hoogte 2.30
Ga deze dus u volededig licht dicht maken + openingen voor luchtinvoer en uitvoer en daarna me folie plaatsten dan me verlichting 1 x 600w en 1x 400w
voor me uitvoer had ik gedacht aan een slakkehuis van 500m³
voor lucht invoer had ik gedacht 2 buizen te plaatsen met 2x een S bocht en daar ventilators op te monteren ( Zou dit gaan of komt die lucht beter van buiten? )
Voor een koolstoffilter zou ik later pas kijken das enkel om de geur dacht ik en is nie dringed of vergis ik me?
Wat ik nog in kast zou plaatsen is een ventilater voor luchtverdeling
Luchtbevochtiger
Moet ik daar nog meer instaleren om een redelijk goeie oogstje te oogsten ?
Zoja tips zijn welkom
het geen wat ik oogst is enkel voor mezelf
hoe groot moeten die bloempoten zijn zou er ongeveer 10 plaatsen in me hok
Zal later ook wat photos plaatsen maar ben pas bezig met de kast lucht dicht te maken
als er ng iets in de kast moet komen te staan meld het zodat ik weet
wil een degelijk oogstje en een lekker wietje

Comment