Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen DR120

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen DR120

    Korting op 420shop
    Hallo, bij de darkroom120 is de hoogte 2 meter.
    Nu heb ik gemeten hoe hoog de pit zou komen, max hoogte op 1,7 meter van de grond.
    Mijn potten zijn al 0.4 meter, de pit moet er ook nog eens er 0.9 meter vanaf hangen.
    Plantjes mogen maar 0.4 meter groot worden dus maximaal.
    Dat word zoiezo toppen of knakken? ik neem 5 plantjes en wou ze eigelijks heel groot laten groeien.
    Als ik een cooltube ? neem , hoe dichtbij kan de lamp dan?

    En hoe zit het met de luchtinvoer van deze tent, er zijn veel slurfen en kleppen, hoe bedien ik alles ?

    alvast bedankt
    nu eerst een jointje om bij te komen van de stonedheid

    #2
    Re: Vragen DR120

    Wat bedoel je met de pit ?
    hier is een topic over ventilatie.

    Comment


      #3
      Re: Vragen DR120

      Pit = lamp.
      En ik vraag hier wat over deze tent specefiek , alles heb ik verder al gekocht.
      nu eerst een jointje om bij te komen van de stonedheid

      Comment


        #4
        Re: Vragen DR120

        Aan je lamp afstand te zien heb je een 1000 wat erin. blijft idd niet veel ruimte over dan voor je planten. Die flappen kun je als het licht aan is open zetten om je passieve inlaat oppervlakte te vergroten waardoor je luchtstroom rustiger word in je tent. Bij licht uit wel flappen dicht maken i v m sluiplicht wat je bloei verstoord. De ronde openingen zijn voor in en afvoer van je lucht. Zelf werk ik met eenmaal afvoer en drie maal pasief invoer door deze ronde gaten. Twee maal onder invoer en een maal via boven (koude lucht zakt omlaag en zorgt voor wat extra vermenging van de lucht in het tentje.

        Comment


          #5
          Re: Vragen DR120

          Nee mijn lamp is een 600 watter, ik heb het nog even nagelezen op het forum, sorry.
          Minimaal 50 centimeter dus, worden mijn plantjes al 80 centimeter ! joepie.
          Begin ik ook helemaal boven en elke dag 1 schakeling verder naar onder zodat de stex aan de warmte kunnen wennen?
          Of kan ik ze gelijk 50 centimeter eraf zetten?, Hoe hoog beginnen jullie met stex ?

          En zo te horen moet ik voor de luchtinlaat dus nog een paar buizen regelen die in die slurfen gaan, liefst allemaal.
          Bedankt, ik kon er zelf niet op komen.
          nu eerst een jointje om bij te komen van de stonedheid

          Comment

          Bezig...
          X