Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

    Korting op 420shop
    vaak lees en hoor ik dat 60% kampt met hun tempratuur probleem die veels te hoog oploopt in de warmere periodes. ik zal jullie enkele tips persoonlijk geven. en ik ga geen uitgebreide werkwijze uittypen hiervoor.

    enkele tips om jullie een teleurstellende kweek te verhelpen. en dat grote over tempratuur verschil tegen te gaan.


    als 1e heb je tegenwoordig (al langere tijd op de markt)

    watergekoelde hps 400ers en 600ers en 1000ers kappen met lamp en al.
    water-cooled-400.jpgdit is een compleet 400wat setje watergekoeld.met alles erop en eraan.

    ten 2e:
    zorg voor altijd een goede fan en koolstoffilter. en vervang deze ook na 4kweken minimaal. om geur te voorkomen & onverwacht bezoek. vaak het geval bij mensen die zo groen als wat zijn.en denken werkt toch perfect. juist wanneer de wind staat zal de geur zich verdomdes ver verspreiden

    tip 3:
    zorg voor goede ventilatoren zet alles aan alles wat je kwijt kunt in jou ruimte.en laat zoveel mogelijk verse lucht van buiten af wat je kan binnehalen naar binne lijden. wel veilig en verantwoord! want in deze zomerse tempraturen verbruiken de vrouwen enorme hoeveelheden co2. omdat normaal gesproken maar hiervan 0,03% in de normale lucht aanwezig is. kun je eigenlijk niet genoeg ventileren om de co2 voldoende aangevuld te krijgen. de oogsten hangen hier heel groot vanaf.

    tip4: koelbatteryen ff van site afgehaald dit stukje.!
    Kanaal_koeler_m.jpg



    Voordelen
    Geen electriciteit nodig zoals bij een Airco

    Geluidsarm dus u hoort geen zoemende koel installatie
    Zuinig in gebruik
    Minder afzuig cappaciteit nodig
    Minder kans op warmte detectie
    Compleet systeem op elkaar afgestemd
    Constant klimaat dus hogere opbrengst


    Met een koelbatteij heeft u in de zomer en winter een constant klimaat.
    Door het door A&T doorontwikkeld systeem en bijbehorende regel appartuur heeft u geen last meer van hete zomer maanden en ook bent u in de winter verzekerd van een optimaal klimaat!

    De Koelbatterij werkt op kraan of bronwater en is in verschillende maten leverbaar , voor het koelen van een ruimte met 1 tot wel 65 lampen.


    zo zijn er nog wel veel producten op de markt om al deze onnodheden en een mislukte oogst tegen te gaan.en tot slot de GROTE TELEURSTELLING.

    kijk eens alienwinkel . of online grows of google . er is genoeg info over terug te winnen. en voorkom die teleurstellingen wat velen overkomt grotendeels

    hoop dat jullie hier iets aan hebben en wens jullie een mooie zomer toe greetzz staf

    #2
    Re: voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

    lampen iets hoger hangen dan normaal,en je voeding aanpassen aan het grotere waterverbruik wil ook wel eens helpen.

    Comment


      #3
      Re: voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

      Zal ik eens een leuk sommetje maken , nummer 1 airco.

      Waarom airco een 3,5 kw airco gebruikt als hij vol werkt koelt een 1200 watt , nu de reken som voor een hok van 8 lampen of meer heb je zeker 3250 cub uitblaas nodig die gebruikt rond de 300 watt en een inblaas van 2000 cub die gebruikt 200 watt . Dat is 500 watt .

      De airco gebruikt 750 watt per uur 12 uur, makkelijk he.

      En geloof me je klimaat is echt perfect .

      Greetzz GG

      Comment


        #4
        Last edited by Aprillia RS250 rider; 19 June 2010, 07:29. Reden: foutje verbeterd

        Comment


          #5
          Re: voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

          Beetje vreemde som maak jij lees het eens .

          Ja leuk ik ga proberen met een scooter lol .

          Grtz.

          Comment


            #6
            Re: voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

            Je kan er ook voor zorgen dat je nacht temp niet te veel zakt dan maakt de dag temp ook niet zoveel meer uit
            Heb gedraaid met 48 gr lampen aan maar zorgde er wel voor dat de temp zonder lamp niet beneden de 30 gr kwam

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment


              #7
              Re: voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

              stafford, kan je iets meer vertellen over die koelbatterijen. moeten ze direct op een leiding of gewoon op een kraan, hoeveel graden scheelt het e.d.

              Comment


                #8
                Re: voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

                kan je niet je voedingswater in de vriezer leggen ook cooling lol

                Comment


                  #9
                  Re: voor de zomerangstigen en de minder ervaren hobbyisten

                  Dankjewel voor deze handige post

                  Comment

                  Bezig...
                  X