Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boodschappenlijstje voor eerste keer binnen kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Boodschappenlijstje voor eerste keer binnen kweek

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik ben Hans en heb me hier zojuist aangemeld, want ik wil spullen gaan aanschaffen voor mijn eerste binnen kweek. De volgende spullen heb ik gevonden die ik graag wil gaan bestellen. Echter heb ik er niet zo gek veel verstand van buiten dat ik in het verleden wel eens heb buiten gekweekt. Ontbreekt er iets in mijn opstelling dan zou ik dat graag willen horen. Echter let ik wel een beetje op mijn budget.

    Lamp:Tent: Kan iemand mij vertellen hoe dat nou werkt met zo'n filter? Moet ik dat ding gewoon ophangen? Of moet ik er nog slangen aan bevestigen? Volgens mij is deze genoeg voor mijn tentje?

    Overige dingen als zaden, grond en voeding wil ik niet in deze post kwijt want dit is mij bekend. Ik zat te denken aan een auto flower. Kan iemand me vertellen hoeveel licht deze nodig heeft? 12/12 mischien? En beveilig ik men spul nog met relais ofzo? Alle tips zijn welkom. Liefst wel zo basic mogelijk.

    Ik kwam de vraag een paar keer tegen op het forum. Hoeveel wiet wil je hebben van je oogst.
    Ik rook ongeveer 2 g per dag dus dat is ongeveer 2*60 is minimaal 120 g. Het liefst tussen de 150 g en 200 g.
    Is dit mogelijk met een 250 w lamp?
    Last edited by snahtter; 10 March 2017, 22:50.

    #2
    ik raad je aan. om je even goed in te lezen over het kweken. want als ik jou zo hoor. en zie waar je nu mee wilt starten gaat na mijn idee niks worden.. chek ook eens hier op het forum naar wat kweekverslagen van mensen en chek hoe hun tenten er bij staan bijvoorbeeld. ook op www.wietzaadjes.nl staat veel info!! succes !!!!

    Comment

    Bezig...
    X