Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over de Invoer/ Afvoer lucht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over de Invoer/ Afvoer lucht

    Korting op 420shop
    Beste mede blowers. Na 10jaar naar de coffeeshop rijden van uit Antwerpen was ik het echt helemaal beu dus heb ik een low budget set up gekocht om zelf een plantje te kweken.

    Ik heb momenteel :

    tentje : Secret Jardin Hydro Shoot 40x40x120 cm
    lamp : 100watt led lamp
    Mini fan buis/slang ventilator 125 mm + Can-Lite 150m3 koolstoffilter
    Biogreen verwarmings PAD 25x35cm 15watt
    en nog een kleine usb fan

    Nu mijn vraag. Het was al niet evident deze koolstoffilter in dit kleine tentje aan te sluiten. Maar nu merk ik dat de ventilator enkel van buitenaf de lucht binnen trekt ? Ik heb deze met een combi slang uit het gat boven in de tent gemonteerd.

    Nu mijn vraag : Moet ik ook nog een ventilator hebben om de lucht in de tent buiten te krijgen ? Een afvoer ? En zo ja langs welk gat moet dit dan ? Want ik heb momenteel enkel een gat van boven dat dus al gebruikt is en het gat voor mijn stekkers achteraan.

    Greets en alvast bedankt !

    #2
    heb je je afzuiger dan niet gewoon verkeerd om hangen...?

    Als ik m verkeerd om ophang zuigt ie t ook van buiten naar binnen ipv andersom

    De koolstoffilter doe je voor de afzuiger die de lucht naar buiten blaast, de filter is vanwege de wietgeur.
    Lucht van buiten naar binnen halen door een koolstoffilter heeft geen nut

    Comment


      #3
      Lol, ja even omdraaien dan

      ventolaasi.jpg
      Die usb fan heb je niks aan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Hahaha. Ja ik had al een vermoeden dat er iets niet klopte Met dat koppelstuk kon ik hem toch omdraaien nu blaast hij de lucht naar buiten En die fan gooi ik er uit !

        Super bedankt !

        Comment

        Bezig...
        X