Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent Koele lucht klimaat

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektent Koele lucht klimaat

Korting op 420shop
    beste lezer,

ik heb een tent staan 240x240, 4x600hps. 2500m2 uit 1500m2 in, verse lucht komt van buiten en vuile gaat ook naar buiten.

Nu komt de koude periode er weer aan, maar als ik alle 4 600 watters draaiende heb, word het gewoon te warm in de tent, ze draaien al in de nacht ipv dag. Afzuiger staat op klimaat controle maar ik wil dat de afzuiging zo min mogelijk db produceerd. Nu is het namelijk zo dat als het te warm word, de afzuiging en inlaat sneller gaan draaien, waardoor je van buiten kan horen dat er lucht word aangezogen.

Nu zat ik er aan te denken om een airco in de tent te plaatsen om de lucht te verkoelen binnen in de tent, ik las alleen dat een airco ervoor zorgt dat je droge lucht creëert in je tent. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
    Dat lijkt me dan niet het beste plan.

ik kan ook een airco in de kamer zelf plaatsen waarin de tent staat, deze kamer helemaal verkoelen tot ongeveer 15 graden, en dan vanuit de kamer lucht in de tent zuigen. Enige nadeel daarvan is dat de lucht niet zo vers is al dat van buiten komt. En buiten dat hangen de trafos etc ook in dezelfde kamer en dese generen extreem veel hitte.

Wat zou ik het beste kunnen doen, om tijdens het draaien van de lampen de temp echt onder de 28 graden te krijgen. Zodat de afzuiging niet sneller hoeft gaan te draaien om de hitte af te voeren.

Ik ben radeloos op het moment! Wie kan me helpen!

ik hoor het graag.

Alvast bedankt

met 2500 uit en 1500 in moet je de temperatuur makkelijk onder controlle kenne houden.of je slangen zijn minder dan 20 rond of de de uitblaas naar buiten en de inlaat naar binnen liggen te dicht bij mekaar,hierdoor is je aangezogen lucht te warm.als het echt hoorbaar is dat je lucht naar binnen pompt is je inlaat gat veel te klein hierdoor krijg je teveel weerstand en dat hoor je.me maatje had een klein hokje voor 2 keer 600 en 1500 cub afzuiging maar bleef ook te warm,kwam omdat de slang naar buiten toe 4 meter was dat geeft ook problemen.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Is dat ook niet een beetje veel voor eigen gebruik ?
      Hoeveel moet je wel niet roken om 2 kilo wiet erdoor te jagen ?
      Gebruik je wel verse stroom ?
      vragen..vragen..

Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Zo das een klein hobby setupje.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

komen hier mensen illegaal het land binnen geen papieren alleen een vaag verhaal dat worden dan je nieuwe buren met een beetje pech,dus planten zijn ook niet meer illegaal,sinds wanneer noemen we illegalen migranten eigenlijk migranten? vragen vragen planten zijn planten!
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Wat de illegale mensen doen dat kan me niets schelen, daar gaat die forum hier niet over.

Er zijn duidelijke regels, dit is een hobbyforum. 2.5kW is geen hobby.

1post maken en dan na het antwoord nooit meer toedragen aan het forum. Dit is niet wat we zoeken.

Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Dat is allemaal toch heel zwart wit gekeken mensen. Wie hadden wij geweest zonder deze mensen toen wij niet konden kweken? ^^ Wat zou Jezus doen?
              Freedom! Hoeveel meer mensen zouden er geen job vinden bij een complete legalisatie? Hoeveel meer zelfstandigen ontstaan er die dan op keer opnieuw werk kunnen aanbieden?

Ik dacht altijd aan een reguralisatie, maar nu ben ik voor een complete legalisatie. Het is een fucking plant!
              Al die ideologie er rondom, mensen worden zot gedraaid omdat er 100000000.... en één meningen over zijn. Iedereen heeft gelijk uiteraard en daaruit ontstaat een orkest van waanzin!
              Zie waar we beland zijn, zie naar onze samenleving in vergelijking van VOOR the war on drugs.

Het is een fucking plant! Ik heb geen verbod nodig om mijn kinderen weg te houden van drugs. Dat is daar héél vroeg in gedomesticeerd. Geen sigaretten, geen alcohol, geen drugs!
              En als ze het dan toch achter mijn rug willen doen? Liever in een wereld waar er een veilig aanbod met kwaliteitslabel is.
              Mijn gedacht.

Comment

Zullen we gewoon een beetje ontopic blijven ?
                Als ik onzin wil lezen koop ik wel een Telegraaf.

Topic gesloten.
                @Josje: Als je er op in wil gaan kun je dat laten weten door op 'rapporteer' te klikken in je 1e bericht.
                tipje: Lees eerst je welkomstmail en de regels even door.
                Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                Bezig...
                X