Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner. Tips mbt aanschaf en gebruik lamp, tent, voeding etc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    20180610_015855.jpg 20180610_015905.jpg 20180610_015901.jpg
    20180610_015912.jpg

    Comment


      #17
      Hey peepz,
      het is weer lang geleden dat ik iets heb laten weten. Hopelijk kunnen jullie goed met de warmte om?
      ik zelf ben al gestart met de bloeiperiode en ik denk dat alles inorde is. De vrouwtjes zijn goed bezig, alleen had ik mij een beetje mispakt aan het feit dat ze tijdens de bloei nog is een 3de van hun lengte groeien maar ja wat doe je eraan :p.
      nu ben ik bijna aan het einde van mijn 2de week 12/12 met aangepaste voeding dus enjoy the pics
      1531179927505144265207.jpg
      15311797834781529427291.jpg
      Attached Files

      Comment


        #18
        Hey beste mensen,
        nu kwam ik vandaag bij de meisjes en het blijkt dat bij 1 van de meisje al lichtjes bruine haren komen. Nu ze moete ng 3,5 week bloeie. Is dit normaal of zou dit van vocht zijn? Heb geprobeerd er fotos van te maken.
        alvast bedankt! 20180717_200314.jpg
        Attached Files

        Comment


          #19
          Dat maakt niet uit, dat zijn de oudste bloeiharen die gaan verkleuren. Er zitten nog genoegg verse witte haren tussen, dus ze bloeit nog wel een tijdje door.

          Comment


          • Extreemhigh
            Extreemhigh commented
            Editing a comment
            Ooh oef bedankt voor de info want ik begon me al ongerust te maken :p.

          #20
          Dat kan van vocht zijn inderdaad.
          Of van bevruchting.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Extreemhigh
            Extreemhigh commented
            Editing a comment
            Hmm ik denk vocht want het is letterlijk de enigste top dat het heeft.... zak rond doen en verwijderen? Want ik mag niets van schimmels hebben maar kan dit moeilijk zien zonder microscope en de reden waarom het schimmel vrij moet zijn is omdat ik immuumsuppressors neem...
            Q, al nen dikke merci voor de raad

          #21
          Ah, oke, tja, maar als die pistils bruin worden door vocht, is dat niet meteen schimmel.
          Ze drogen wat sneller uit dan normaal. Want ze worden eind van de bloei ook altijd bruin.
          Volgens mij is dat hetzelfde proces, alleen door vocht gaat het sneller.
          Ik denk dat het geen probleem is.

          Dat gezegd hebbende, ik ben recreatief gebruiker, dus heb eigenlijk geen verstand van immuun suppressors etc
          Schimmels kun je wel zien door een microscoop denk ik ?
          Als dat zo precies komt is de aanschaf van een microscoop wel te verantwoorden misschien.
          Bij natte en drogende natuurproducten ben je van een hoop factoren afhankelijk die je thuis niet altijd helemaal onder controle hebt.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Extreemhigh
            Extreemhigh commented
            Editing a comment
            Ja daar heb je gelijk in Q, ik kan beter gewoon een microscoop bestellen en schimmel zou je inderdaad moete kunnen zien dan. Als ik me niet vergis zie je dan een soort witte haar/string die over heel je top kan gaan of van binne uit naar buiten komt.... Enja het was voor my ook 1st recreatief gebruik tot een maand geleden... nu zit ik iere me al die gefeminizede zaden.... hup naar de CBD :p

            Heb vandaag weer controle uit gevoerd en er is geen progress meer in het groeie van de bruine haren. Spijtig eigelijk :p
            Hartelijk dank voor de info Q!

          #22
          Hey beste forumleden,
          ik heb vragen rond hermafrodiet. Ik ben bij de gorilla op iets uit gekomen. Ik weet niet of het erg is maar graag schakel ik even jullie hulp in.
          Op de foto kan je hopelijk genoeg zien en zo niet dan kom ik wel met meer foto's.
          alvast bedankt.
          20180724_010808.jpg

          Comment


            #23
            Nee dit is niks bijzonders.
            Dit is uitgebloeide voorbloei
            Als je tijd over hebt (en je hebt 'm nog niet gezien) is dit een leuk topic voor je, 30 pagina's over het verschil tussen : Mannetjes en vrouwtjes
            --

            Voor een nieuw onderwerp kun je volgende keer beter een nieuw topic starten met een goeie titel, dan krijg je wellicht meer respons.
            Want nu staat deze vraag in je topic met de titel "Beginner. Tips mbt aanschaf en gebruik lamp, tent, voeding etc" en dan verwacht je geen vragen over andere dingen.





            .
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #24
              Hey beste forum leden sorry voor de late post maar het einde van men oogst was door de warmte niet zo goed als verwacht en had 1 van de 8 dat gestorven was voor de rest had ik +- een kleine 450g eruit gehaald wat niet zo heel veel is maar heb er ten vollen van genoten en was verschoten dat de smaak en geur nog goed zaten van de hazeberry. De gorilla vond ik niet zo heel lekker maar je word er wel super chill van! Ben nu ook terug begonnen maar deze keer alleen en heb voor 3 shinning lemon hazen gekozen en hoop tegen einde mei klaar te zijn foto's volgen nog!

              Comment


                #25
                Beste forumleden zie hier een update. Men planten zijn nu aan hun 5de week bloei bezig en het gaat zeer goed vooruit nu. Ik geef terra flores, green sensation, rhizotonic en pk 13/14 momenteel voor deze bloeifase.
                Attached Files

                Comment


                  #26
                  Qua rendement is het k#t natuurlijk maar zo krijg je wel de mooiste planten
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • Helemaal Top
                    Helemaal Top commented
                    Editing a comment
                    Als het goed is geeft een hobbiest niet teveel om het rendement

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Qua wiet bedoel ik.
                    Het hele oppervlak had vol toppen kunnen staan.
                    Dan kun je ff vooruit, hoef je misschien maar 1x per jaar binnen te kweken.

                  • Extreemhigh
                    Extreemhigh commented
                    Editing a comment

                  #27
                  Hey beste leden! Hier laat ik jullie even weten dat ik denk dat men kweek deze keer beter gelukt is. Ik heb ze onder hps gekweekt, 2x 400w en een korte periode op 600w en dat was vanaf week 5 van de bloei tijd. Ik weet niet of dit veel verschil heeft uit gemaakt maarja we kunnen maar hopen. Nu zit ik terug op 400w en in het begin en einde een +- uurtje op 250w. Ik ben nu 7weken en 4 dagen in bloei (dag 53/54). Hier zijn enkele foto's en dan zien jullie waarschijnlijk beter zls ik wat nog beter zou kunnen. Het is mss ook niet altijd duidelijk op de foto's maar er hangen wel touwtjes rondom de planten om ze meer open te trekken en ik had geen net gebruikt voor te scroggen deze keer.
                  20190509_184809.jpg
                  Attached Files

                  Comment


                    #28
                    verynice.JPG
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X