Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led 1200w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Led 1200w

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    ik vroeg me af of jullie denken dat ik met deze led: https://www.amazon.co.uk/BESTVA-Doub.../dp/B01KBOZERI
    een 1.20x1.20 kunnen dekken?

    en zal het genoeg licht zijn of niet?

    ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

    alvast bedankf

    #2
    Heb je de reviews gelezen op die pagina ?
    Met name de 1-2-en 3ster reviews ?
    Ook de 'answered questions' zijn een goeie bron van info.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Een toch wel hilarische comment tussen de 1* reviews: "The light burnt my arm and blew up"

    #3
    Hey QnQ ik heb op meerdere sites gekeken en somigen zeggen dat je er 240x120 mee kan dekken en andere mensen zeggen weer dat je maar 90x90 kan dekken maar of t dus met 120x120 zou lukken is erg tegenstrijdig

    Comment


      #4
      Heeft een verbruik van 240 watt, volgens een review zelfs maar een goeie 200. Laat ons positief zijn en aannemen dat de led diodes even efficient zijn als een goeie hps. Dan heb je meer aan een 250 watt hps. En die belicht ongeveer 60 op 60. Al de rest is quatch.

      Er wordt zoveel gezegd. Een 1000 watter zou 120 op 240 niet eens belichten. De planten langs de zijkant staan op die manier meer dan anderhalve meter van de lamp.

      Comment


        #5
        Ik heb met een soortgelijke lamp m'n eerste kweek gedraaid. De oppervlakte die ik heb is 60x90 en daarvoor was deze nipt geschikt, dus voor 120x120 zal ze niet sterk genoeg zijn.
        Moet wel zeggen dat de lamp halverwege de bloei begon te haperen met als gevolg dat amper de helft van de leds nog brandden. Had ze wel bij AliExpress gekocht. M'n geld heb ik terug gekregen en de lamp mocht ik houden. Ik gebruik deze nu in een voorgroeikast van 50x60. Daarvoor is ze nog wel geschikt.

        Comment


          #6
          Oke bedankt voor de tips ik denk dat een 1500w het ook niet gaat redden om alles te dekken maar 2x1200w zou wel genoeg zijn denk ik? En ik bestel ook via aliexpress Jack Spliff maar vond deze link wat makelijker

          Comment


            #7
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Last edited by lightitup420; 17 January 2018, 22:50.

              Comment


                #9
                Is geen 2 keer 1000 watt. Snap nog altijd niet waarom ze dat zo uitdrukken. Watt slaat op verbruik, hetgene wat de lamp uit de muur trekt. Ook opletten met zo'n spullen op ali, als je pakje open gedaan wordt op de douane ben je gezien. Zo dom zijn ze daar ook niet dat ze denken dat dat minder dan 28 euro per stuk kost.

                Comment


                  #10
                  Ik zie ook geen ingebouwde reflectoren dus weet ik niet of het licht wel zijn volle rendement kan halen. Maar je weet nooit, lijkt me wel een mooie prijs en testen is weten Maak alvast een verslagje dan kunnen we zien wat het effect is
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment


                    #11
                    beowulf ik heb m uit frankrijk dus gelukkig geen douna en ik heb nu wat lampjes onder gewone lampen zodra alles binnen is zal ik wel n kweek verslag beginnen

                    Comment

                    Bezig...
                    X