1x1 hoeveel plantjes voor ideaal rendement?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Faro
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2017
    • 33

    #16
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #17
      Netjes ! Gaat goed komen.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Faro
        Faro commented
        Editing a comment
        Weekje verder nu
    • Faro
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2017
      • 33

      #18
      Ik blijf steeds versteld staan van de evolutie van de plant
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • Faro
        Senior Stoner
        Member
        • Oct 2017
        • 33

        #19
        Ongeveer19 dagen bloei
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • Faro
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2017
          • 33

          #20
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • Faro
            Senior Stoner
            Member
            • Oct 2017
            • 33

            #21
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #22
              Ja, maar da's ook een deftig lampje natuurlijk, als ik die had stond die op veel foto's in m'n verslag
              Het is even een investering, maar zo'n resultaat bij een eerste kweekje zie je niet zo vaak.
              Dat ligt zeker voor een deel aan de lamp, en die 25L potten helpen ook lekker mee.

              Ze hoeven niet al te lang meer zeker ?
              Ben je al gestopt met voeding ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Faro
                Faro commented
                Editing a comment
                Idd. Ik ben nu 3 dagen gestopt met voeding.
                Ik weet wel niet heel goed hoe ik ze het beste naar de oogst loods.
                De één vertelde mij om ze enkele dagen zonder water en licht te zetten vooraleer ik oogst de ander zegt weer wat anders. En wil toch de beste mogelijke weed kweken voor mezelf,

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Gewoon normaal water blijven geven tot het eind, zeker niet te nat, en ook niet zo droog dat ze gaan hangen.
                Eigenlijk zoals je tot nu toe gedaan hebt, alleen doe je geen voeding bij het water.
                Hoe langer je dat doet, hoe zuiverder je wietje wordt, en hoe zachter op de keel.
                Droog of donker zetten of de stam splijten is allemaal onzin, dat heeft geen effect als je dat voor een paar dagen doet.

                Eind van het verhaal is het jouw plantje natuurlijk, dus ik kijk gewoon met je mee, wat je ook doet.
            • Faro
              Senior Stoner
              Member
              • Oct 2017
              • 33

              #23
              Die stam splijten heb ik vorige week al gedaan in de hoop de THC de hoogte in te jagen.
              Dit had ik dan wss beter niet gedaan
              hopelijk heeft het geen negatief effect.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Heb de laatste x per ongeluk mijn stam gespleten, van bovenaf een cm of 10 naar onderen en daar kwam ik na x dagen (geen idee hoeveel) achter. Heb er een tieripje om gedaan, verder nergens last van gehad met afbloeien. Geen zorgen, het komt goed Ze staan er goed bij, niet lang meer dan kan het genieten beginnen !
            • philly
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 424

              #24
              faro dat ziet er echt proper uit voor je eerste binnenkweek

              Comment

              • Faro
                Senior Stoner
                Member
                • Oct 2017
                • 33

                #25
                Oorspronkelijk geplaatst door philly
                faro dat ziet er echt proper uit voor je eerste binnenkweek
                Thx. Philly

                Comment

                • Flip Hasjkip
                  Wicked Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 3595

                  #26
                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  en die 25L potten helpen ook lekker mee.

                  Als ik zo brutaal mag zijn om dit topic te kapen, ik had toevallig gisteren een kleine discussie (alhoewel elk normaal gesprek met die kameraad uitmondt in een discussie ) over de potmaat. Ik zei dus dat ik de volgende run met 40 l potten wil doen, hij beweert dat te grote potten niet goed zouden zijn voor het resultaat, je kon beter bij 11 l blijven. Ik meen altijd hoe groter de pot hoe beter, hij meent dus ook dat de pot te groot kan zijn.

                  QnQ Wellicht dat jij mij hier een antwoord op kunt geven ?




                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #27
                    Een pot kan nooit te groot zijn voor Cannabis.
                    Dan zou je niet in de volle grond kunnen kweken, want dan is je 'pot' pas echt supergroot.

                    Ik zou een pot zoeken die bij de groeiperiode en je manier van kweken past.
                    Hoe je dat weet.....euh, proberen ? Beetje afkijken bij anderen ?
                    Als je de ruimte hebt, en een paar weekjes extra tijd, gewoon een keer doen.

                    Als je maat met stekken kweekt en ze 1-2 weken groei geeft kan dat best in 11L inderdaad.
                    ----

                    Faro Oh je hebt de stam al gespleten, ochja, niks aan te doen dan he..
                    Let in ieder geval op dat er geen schimmel op komt of een rare kleur ofzo
                    Ik denk dat je voor dat splijten al een handleiding gevonden had dus dan kun je die het beste volgen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Hij kweekt inderdaad met stekken, hij woont in Oostenrijk en daar koop je ze net alsof je een pak melk haalt in de supermarkt, gewoon legaal in de growshop. Ik heb zelf de 40 l root pouches gebruikt maar merkte niet veel verschil tov de 11 l die ik nu heb. Was wel met minder licht. Bij een andere kameraad staan de planten onder 400 w HPS en daar zag je ze elk uur groeien onderhand. Het ging mij erom dat hij beweerde dat de pot ook te groot kan zijn en dat dit nadelig uit kan pakken voor de opbrengst terwijl ik van mening was en ben dat de pot nooit groot genoeg kan zijn, wat jij dus nu ook bevestigt. De volgende run wordt dus met 40 l potten. Thnx !
                  • Faro
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Oct 2017
                    • 33

                    #28
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment

                    • de oerhippie
                      Ultra Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Aug 2011
                      • 2132

                      #29
                      Wat een kale dames zijn dat onderaan zeg.

                      Het is tenslotte zomer zullen we maar denken .

                      !
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment

                      Bezig...