Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

G-tools kweekkasten met productiefoutje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    G-tools kweekkasten met productiefoutje

    Korting op 420shop
    Hey, had laatst een topic gemaakt voor een tent in combinatie met led lampen maar nu zag ik laatst dat deze in afslag zijn door een productiefout.

    https://www.g-tools.nl/product/kweek...productiefout/


    Heeft iemand ervaring met deze kasten? Kan er niet veel reviews over vinden maar begin er sterk over te twijfelen om eerst zo een kast aan te schaffen en hierin te 'leren kweken' aangezien ik een complete leek ben.

    De reden dat ik deze kast zou kopen is omdat alles er al standaard inzit en ik geen fouten kan maken met de electriciteit aangezien hij met 1 stekker in het stopcontact kan. Het gaat ook minder plaats innemen en misschien nog het grootste voordeel: door de hps kost het totaalpakket minder en indien kweken dan toch niets voor mij blijkt te zijn verlies ik er ook niet meer dan 600 euro aan .

    Heb natuurlijk ook al verder gedacht en in het geval ik wel volhou in het kweken kan ik mij achter een poos iets groter aanschaffen en deze kast houden voor speciale haze soortjes te kweken.


    Maar dus de vraag; heeft iemand ervaring met deze kasten?
    Last edited by QnQ; 7 April 2018, 21:33.

    #2
    Geen ervaring mee maar lijkt me een mooie aanbieding .Als ik niet al voorzien was had ik dit wel wat gevonden voor mezelf

    Comment


      #3
      Da's nogal een grove productiefout heh...ze laten licht door.
      Als je dan toch zoveel wil uitgeven, koop dan een goeie want deze heb je niet zoveel aan.

      Algemeen probleem met die kasten is dat het vaak te warm wordt.
      Je kunt er extra gaten in maken om dat te verhelpen.
      Die zwarte luchtinlaten zijn los verkrijgbaar.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Ze worden inderdaad veel te warm, ik heb de mijne verhoogd (75cm) en nu extra gaten geboord en nog wordt het 31 graden met een kamer temperatuur van 17. zucht

        Comment

        Bezig...
        X