Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buisventilator dimmen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buisventilator dimmen?

    Korting op 420shop

    #2
    er staat toch een regelaar op die je tot min 30% mag dimmen ???

    Comment


      #3
      Huh? Die heb ik niet zien zitten hoor? Waar bevind die zich als ik vragen mag?

      Comment


        #4
        Het is de bedoeling dat je een 'raampje' open zet in de tent, zodat er ook verse lucht in kan.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          190 m3 die de tent vacuum trekt dan lijkt het me ook dat er geen luchttoevoer is ?

          Comment


            #6
            Haha jawel hoor beide gaten staan open maar heb het idee dat foor het harde zuigen de luchtvochtigheid erg zakt. Plantje staat in bloei maar het is er gort droog sinds de ventilatie. Hiervoor zat hij op de centrale afzuiging die stond nooit zo hard toen was dat niet namelijk. Ik zie op de site ook staan dat hij tegelbaar zou moeten zijn maar ik zie gewoon nergens een regelaar?

            Comment


              #7

              Als het deze is https://www.rajatrading.nl/vk-125-buisventilator.html zal jer inderdaad iets tussen moeten zetten om te dimmen zoals bv een fancontroller
              Al lijkt me deze badkamer afzuiger niet geschikt om continu te laten draaien en evt te dimmen maar dat is mijn mening .

              Comment


                #8
                Die is het ja, moet je ergens op letten met een fan controller? En hoezo is dat niet geschikt? Zomaar even benieuwd

                Comment


                  #9
                  Deze lijken me niet gemaakt om constant te draaien en worden in een badkamer of toilet gebruikt om even te draaien bij het douchen of de behoefte doen .
                  De kans op brand lijkt me groter bij constant draaien maar dat is mij mening omdat dit simpel gezegd goedkope spul is .

                  Comment


                    #10
                    Oke bedankt voor de reactie, wat zou jij aanbevelen als afzuiging voor mijn tent? Het heeft niet veel nodig mijn filter is 250. Liefst niet te duur maar wil het wel gewoon veilig hebben ja

                    Comment


                      #11
                      Zelf ben ik zoieso geen fan van buisventilatoren maar iets wat hier op lijkt kom je wel in de richting er zijn nog andere die je inderdaad gewoon kan dimmen zonder fan controller ertussen .
                      Zou zeggen zoek even online of laat je even voorlichten door je shop of misschien dat iemand anders je kan helpen aan een gepaste dimbare buisventilator voor deze capaciteit.

                      1150.0209-500x500.jpg

                      Comment


                        #12
                        https://www.eugrowshop.eu/nl/luchtte...-m3-kunststof/
                        succes

                        Comment


                          #13
                          Top bedankt voor alle info! Is dit evt niet een betere oplossing? https://www.eugrowshop.eu/nl/luchtte...t-100-u-150m3/ is regelbaar en verbuikt ook niet heel veel namelijk.
                          https://www.spirototaal.nl/buisventi...h-o-100mm.html
                          zelfde idee maar dan goedkoper en ook wat lager te zetten maar die 100U kan je denk ik ook lager instellen dan 145?

                          150 is meer dan zat voor mijn 60x60 tentje met zowat geen warmte door de COB, het is meer goor de luchtstroom want heet word het er niet ook niet toen het hier vorige week 27 graden was dagenlang, is ook instelbaar en zelfs goedkoper haha. Of zit er nog een minimum aan m3 gezien tov filter gezien deze 250m3 is? Sorry voor alle vragen maar het word me wel duidelijk zo
                          Last edited by BigT; 28 April 2018, 09:30.

                          Comment


                            #14
                            Zoiets is inderdaad ook goed die kunnen ook wel constant draaien .

                            Comment


                              #15
                              Ik had er zo eentje draaien in men voorgroeihok. Gedimd kan die zeker 24/7 blijven draaien. Clipfans zijn er ook niet voor gemaakt en die doen het ook. Alleen staat er bij mij geen filter op en daar zit wsl het probleem van overbelasting.

                              Comment

                              Bezig...
                              X