Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel afzuiging nodig ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel afzuiging nodig ?

    Korting op 420shop
    Ik heb een kast van 1,5 vierkante meter

    maar hoe zwaar moet ik mijn afzuiging nemen? en kan ik met deze ook regelen voor mijn thempratuur? Ik kweek in mijn veranda en bv zoals gisteren was het maar liefste 35graden en ik sta in twijvel omdat ik heel graag met hps lampen omdat ik er heel veel goed heb over gelezen en gehoord maar denk ni dat dat aan te raden is omdat ik met zo hoge thempraturen zit?

    #2
    Je moet je hok 3 x per minuut leeg kunnen zuigen dus l x b x h x 3 x 60.

    Bijv. Een hok van 1 x 1 x 2 m ;

    1 x 1 x 2 = 2 m3 x 3 x 60 = 360 m3 afzuiger.

    Globaal gezien dan, er spelen nog andere factoren zoals soort lamp, temp aangezogen lucht, omgevingstemp enz. maar die laat ik gemakshalve even voor wat het is.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3


      Super echt merci voor de raad dus ik heb een afzuiging nodig van 252m3

      en verder hangt Mn thempratuur wat af van het weer buiten aangezien mijn veranda van glas is. Maar voor de moment heb ik een omgevingstemperatuur van 28 graden en had graag ik hps lampen van 600w gehangen alvast bedankt ik heb een foto meegeplaatst met de vooruitgang van mijn kastje
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by QnQ; 9 May 2018, 10:02. Reden: citaat opgerookt

      Comment


        #4
        zou maar een lamp hangen en dan een van 400,maar ik denk dat zelfs dat te warm word
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Als je die kast niet ergens anders kan zetten begin je er beter niet aan. Te koud in de winter, te warm in de zomer. Zelfs 250 watt krijg je niet gekoeld op die manier.

          Comment


            #6

            Nee ik kan die kast nergens anders zetten (het is een vaste kast) uit 3 bestaande muren ma zoals je op de foto kunt zien heb ik een airo ook geplaatst in mijn kast het vreet wel elektriciteit maar dat is dan ook zo maar in de winter is het hier echt niet koud hoor het enige probleem is de warmte
            Last edited by QnQ; 9 May 2018, 10:02. Reden: citaat opgerookt

            Comment


              #7
              Dan zou ik lekker een plantje in de tuin zetten en ondertussen het hok helemaal netjes afbouwen voor de winter.
              Heb je ook de tijd om even wat kweekverslagen en bouwverslagen door te lezen om te zien hoe anderen het doen.
              Om de hele oppervlakte effectief te belichten moet er zeker 600W in, als je HPS wil.
              Dat gaat 'm niet worden 's zomers, als het nu al 28 graden is.

              Da's mijn mening natuurlijk.
              Als jij denkt dat het wel kan hoop ik dat je het gaat laten zien, ik leer ook graag bij
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8

                Nee ik heb geen idee of het kon daarmee dat ik om raad vroeg dus merci voor raad (van iedereen trouwens)
                Last edited by QnQ; 9 May 2018, 10:46. Reden: :D

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Als je reageert op het laatste bericht hoef je niet te quoten, dat is de reden waarom QNQ al jouw quotes oprookt Dat houdt de boel wat netter
              Bezig...
              X