Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat vragen over een complete kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat vragen over een complete kweektent

    Korting op 420shop
    beste JD leden.

    ik heb wat vragen over een complete kweektent die ik van een kennis kan overnemen(die had het gekocht maar vond het toch te link met zijn buren)
    wat info over de tent en lamp etc.

    het is een secret jardim 60x60x160
    met een led lamp van spectrum 270 watt
    en een simpele afzuiger die in de buis kan.

    nou is mijn vraag of dit naast dat het leuk is om met de plantjes bezig te zijn ook wel een beetje rendabel is, want om zomaar geld weg te gooien heb ik toch te weinig haha.
    nu ben ik begonnen met op het balkon wat autoflowers te zetten en dat is ook leuk en heel rendabel opzich want de zon kost niet super veel zeg maar.
    nou is me vraag dus niet hoeveel gram kan ik verwachten want dat is niet super belangrijk maar ik wil op ze minst wel een beetje quite zitten op de stroom kosten en opbrengst maar is dat mogelijk.
    of gewoon wat meer in de zomer op het balkon kweken en die kast laten.

    jullie mening graag


    #2
    Last edited by Helemaal Top; 1 June 2018, 22:31. Reden: Rekenfoutje

    Comment


      #3
      gewoon doen , en testen of binnen kweken wat voor je is ..

      is leuk voor velen , maar niet iedereen

      succes!


      Comment


        #4
        politie kijkt naar het aantal planten,dus beter tentje van 120 bij 120 en een lamp die je kunt dimmen van 600 naar 400 voor de zomer gaat dat een paar keer goed dan koop je 400 watt aan cob led en zit je zomer en winter goed.ook kan je dan in de tent knippen.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          dank jullie wel voor de reacties, en idd dit word gewoon proberen maar het was meer of het de moeite waard en dat is het opzich zo te lezen .

          joremkrank jah die wou ik zelf ook maar ik heb zelf geen ruimte om hem weg te werken, ik heb een kast die is 2.50 diep en 1 meter breed maar vanaf 1.10 diep word de kast maar 49 cm breed.
          en de deur waar die door heen kan is 70 cm. dus ik had bedacht om de tent om een plank te zetten met zwenkwielen eronder zodat ik hem uit het stopcontact zo een andere kamer in kan rollen, want het expansivat zit ook in die kast van m'n cv ketel. en aangezien het een huurhuis is en ze nog wel eens zulke dingen willen controleren of iets dergelijks ken ik hem zo weg rollen . theoretisch dan nu nog in de praktijk haha.



          roller thnx!!! jah heb al wat geoefent met een autoflower en me handen worden langzaam groen. maar het kan alsnog niks voor mij zijn maar kom ik dan snel achter maar wel weer een ervaring rijker haha

          Comment

          Bezig...
          X