Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd bij keuze led lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp gevraagd bij keuze led lamp

    Korting op 420shop
    Beste medenatuurliefhebbers


    Ik ben aan het overwegen om een unitfarm ufo 320 aan te schaffen. Iemand hier ervaring mee? Tips zijn altijd welkom.

    Greetz

    #2
    aan de reviews te zien op hun site is het een toplamp, lol, allemaal 5 sterren

    ik zou als tip willen geven om voorgefabriceerde COB LED's kopen; voor 6x55W passief gekoelde units ben je grofweg 550 euro kwijt, nog een extra zwenkfannetje erbij om extra te koelen en dan ben je er wel. Da's minder dan de helft van de lamp die je wilt aanschaffen, vervangingsonderdelen kun je los kopen mocht er iets stukgaan en je kunt er in het begin van de kweek net zoveel aanzetten als nodig is.

    Comment


      #3
      Hoe kom je bij die lamp uit ?
      Je gaat niet uit van wat een verkopende site vertelt toch ?
      Wij van WC-eend ......

      Ik neem aan dat je een aantal succesvolle kweekverslagen gevonden hebt met die lamp, heb je een linkje daarvan ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Hey meglow, ik ben niet zo een handige harry dus ik heb vooral schrik voor kortsluiting ivm mijn onvermogen dit te realiseren. Verder zoek ik een lamp die ong evenveel verbruikt als een 600W hps maar met meer spectrums. En hey qnq, leuk dat je weer reageert, https://youtu.be/gEp4s-p3K7c dit is een link van een kweekverslag en op google staan er ook enkele, tot nu toe allemaal positief, dus misschien had iemand hier andere/gelijke ervaringen

        Comment


        • Stonerr
          Stonerr commented
          Editing a comment
          Zoek de growseries van growmau maar even op.. Veel zal je duidelijk worden, je weet direct of je eraan uit kunt of niet, handiger dan een lap tekst visualiseren zonder de componenten te kennen/ zien

        • SantiiHighGo
          SantiiHighGo commented
          Editing a comment
          Thanks voor de info Q, ik zal mij in de cobs verdiepen, en stoner, ik zoek het meteen op, bedankt voor de hulp

        • Meglow
          Meglow commented
          Editing a comment
          die kant en klare units kun je bv. hier kopen, hoef je niets meer aan te doen (edit: je moet per lamp nog een instelbaar touwtje bijkopen om hem aan op te hangen):
          www.todogrowled.com (goede ervaring mee)
          www.rubol.nl (geen ervaring mee)
          ???? heb nog een site gezien in nederland, maar kan hem niet meer vinden
          Last edited by Meglow; 13 June 2018, 18:00.
      Bezig...
      X