Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies EVSA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Advies EVSA

    Korting op 420shop
    Maatje van mij wilt zijn oude VSA vervangen, ding bromt als een bezetene en wordt bovendien flink warm, geen lekker gevoel als je in je bed ligt te slapen. Hij heeft mij gevraagd of ik een nieuwe set voor hem wil samenstellen echter ik heb nog nooit met een EVSA gewerkt, heel vroeger met een normale VSA gewerkt en tegenwoordig met LED. Nu heb ik wel eens gelezen dat Lumatek een goed merk is en heb ik de volgende set gevonden ;

    Lamp.jpeg


    Is er iemand die mij kan en wilt zeggen of ik hiermee een goede koop doe, of wellicht wordt deze afgeraden en heb je een beter alternatief ? Wie heeft de Tip voor Flip ?

    Alvast bedankt !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    #2
    hey flip ik heb de dimbare evsa 600 watt van luci met azerwing medium kap en lumatek hps van 600 watt
    zeer tevreden over qua geluid en warmte maar ik zat wel aan 270 euro in totaal das bijna dubbele
    evsa was 143 azerwing kap 86 en lamp 40
    dimmen is gemakkelijk bij eerste weken groei maar denk wel dat jouw set up ook wel zal voldoen hoor

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Thanks, als ik mij niet vergis is deze Lumatek ook te dimmen maar denk dat deze continue op vol vermogen gaat draaien, maatje heeft zonnepanelen liggen, die kijkt nergens naar

    #3
    Qua prijs is die niet te duur. Ik kon zo snel geen goedkopere Lumatek vinden.
    Wel andere merken: https://www.greensell.nl/a-51724389/...t/#description
    Maar ik weet niet hoe goed die zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Thanks, dan ga ik die vanavond bestellen.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      Bezig...
      X