lampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sluwe vos
    Retired
    • Aug 2010
    • 7

    #1

    lampen

    Korting op 420shop
    hoi jullie hebben het steeds over 400 watt en 600 watt lampen

    zo je ook n bouwlamp kunnen gebruiken voor de kweek
    die zijn namelijk ook 500 watt en 1000 watt
  • dualmiracle
    Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 23

    #2
    Re: lampen

    Nee, dit gaat niet werken. Een bouwlamp heeft veel te wijnig lumen. De HPS lampen zijn gemaakt om onder te kweken, een bouwlamp is gemaakt om zoveelmogelijk licht te krijgen.

    Comment

    • sluwe vos
      Retired
      • Aug 2010
      • 7

      #3
      Re: lampen

      ok bedankt voor de info

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: lampen

        ik heb nog wel een stofzuiger voor je staan.die kan je als afzuiger gebruiken.want hij blaast en zuigt ook.

        Comment

        Bezig...