Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje in oude kleerkast: Welke lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje in oude kleerkast: Welke lamp

    Korting op 420shop
    Beste ,

    mijn eerste autoflower is binne een paar weken een feit. Daarna zou ik graag een gewoon gefeminizeerd zaadje willen proberen in mijn oude kleerkast. Mijn vraag hier is nu welke lamp kan ik beter gebruiken voor het gewoon in mijn kast te doen ? Ik heb geen tent ofzo dus wou het zo doen. Voormits ik daar niet echt een verluchtingssysteem in kan plaatsen wil ik wel de goede juiste lamp daar plaatsen. Iemand tips want ik kan niet echt uitmaken welke nu goed is en welke nu niet. De kast bestaat uit 2 stukken maar de vvolledige afmetingen zijn 120cm x 40cm x 140cm dus in 2 delen is dat elks 60x40x140. Voor 2 plantjes zou ik de volledige ruimte gebruiken natuurlijk. Dus eenige tips voor de lamp ? Aub

    alvast dank

    #2
    Dus je zoekt een lamp voor 60x40 ?
    Een chinese ledlamp misschien ? Anders een paar spaarlampen, maar daar komt wel wat doe-het-zelf werk bij kijken.
    Ik weet niet hoe handig je bent en wat je budget is.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ninoo
      Ninoo commented
      Editing a comment
      Ja 60 x 40 en liever een iets duurdere lamp die een mooie volle bloem geeft dan goedkoper te gaan. Handig ben ik wel en moest het toch moeilijker worden heb ik nog wel handige mensen ter beschikking.
      Alvast bedankt voor je tijd.

    #3
    Les 1 voor kweken: zorg dat niemand het weet, dus ook geen handige vrienden die je ermee zouden kunnen helpen. Dat levert verhalen op die op verjaardagen gaan rondzingen en daarmee wordt de kans op ongewenst bezoek groter.

    Comment


      #4

      http://s.aliexpress.com/BFzAVNnm?fromSns=Copy

      600watt voor 60x40. Dan krijg jij mooie volle bloemen. Ik maak veel te veel reclame voor ze... Maar ben zo blij met de mijne

      Of bovenaan de site staat een advertentie van Mars Hydro. Reflector serie ook goedkoop en zeer goed.

      Comment


      • Ninoo
        Ninoo commented
        Editing a comment
        Woehoeew thanks !

      • Ninoo
        Ninoo commented
        Editing a comment
        Die van de link zelf isdie goed voor zowel groei en bloei?

      • Helemaal Top
        Helemaal Top commented
        Editing a comment
        Ninoo Ja. Bij kweekverslagen kan je wat foto's zien van toppen die ik behaald heb met deze lamp.
    Bezig...
    X