Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED Lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED Lamp

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Hortilight 420LSW-12



      ''De 15W LED Spot White van Hortilight is voorzien van 12 stuks leds van het type 2W. Door de high power leds te voorzien van lenzen heeft de LED lens spot een zeer krachtige lichtpenetratie. Hierdoor kan de spot zowel dichtbij als verder van de planten af kan worden ingezet.

      De 15W LED Spot White straalt een wit licht af, geschikt voor het belichten van planten gedurende de gehele plantcyclus. Door de afwezigheid van rood en blauw licht is het witte licht van deze LED spot rustig aan de ogen en dus uitermate geschikt voor het belichten van planten in leefruimtes.

      De Hortilight LED Spots zijn uitgevoerd met een passieve koeling en zijn daardoor nog zuiniger in gebruik. Wel heeft de LED Spot hierdoor enige vrije ruimte nodig, zodat lucht langs het zwarte aluminium frame de lamp kan koelen.
      De 15W Hortilight LED Spot White is voorzien van een standaard E27 fitting en is niet geschikt om te worden bediend met een dimmer.
      ''



      Aldus kweek o theek. Nou ik heb nog nooit High Power 2watt LEDS meegemaakt...


      Te zwak voor je eigen kweek. Meer lampjes nodig.

      Comment


      • ILGB
        ILGB commented
        Editing a comment
        Dus een zo lamp per plant wordt niks? Ik wil namelijk graag led gebruiken ivm de energierekening.

      #4
      Als je er 4 per plant ophangt..

      Door de afwezigheid van rood en blauw licht is het witte licht van deze LED spot rustig aan de ogen en dus uitermate geschikt voor het belichten van planten in leefruimtes
      Da's wel een dingetje.
      We hebben namelijk blauw spectrum nodig voor de groei, en rood spectrum voor de bloei.
      Hoe deze dan "uitermate geschikt" zouden kunnen zijn voor planten weet ik niet.
      Misschien voor een Geranium.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      #5
      ik heb net een groei achter de rug met de marshydro 300w - https://www.amazon.de/MarsHydro-Pfla.../dp/B01ABS6T2S

      Ik heb er 2 plantjes onder kunnen proppen. Ik zal een foto toevoegen zodat je een beetje kan zien dat de lamp je wel wat zal opleveren. De wiet is nog aan het curen en heb geen weegschaal anders zou ik je een opbrengst bedrag kunnen vertellen. De lamp heeft het voor mij prima gedaan, heb wel een hoop fouten gemaakt met voeding, ph en water geven. Dus ik zou zeggen dat die lamp het goed heeft gedaan voor mij als beginnende groeier.

      Je kan trouwens wel die kleine lamp gebruiken op het begin als je plant net boven de grond is

      Daan

      Attached Files

      Comment


        #6
        Bedankt voor de antwoorden, zal eens gaan kijken.

        Comment

        Bezig...
        X