Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek en afzuiging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    verleden jaar gewoon goede oogst gehad met led in een slaapkamer,maar tegen deze zomer is geen kruid opgewassendoor de warme lucht die uit je kast word gezogen naar buiten te blazen,warmt je kamer niet verder op en krijg je onderdruk in de tent en meer frisse lucht en dus ook co2 voor je plantjes.plus het is ook handig met knippen anders gaat heel je huis naar wiet stinken.haze doet het wat beter in de zomer dan andere zooi bv bubbels krijg je zonder toeters en belle bv airco echt niet mooi gekweekt in de zomer
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #17
      joremkrank Op hoeveel watt led had je toen gekweekt, met welke afzuiging?

      Ik las dat Sativa dominant soorten tot 28 graden aan kunnen.
      Dat is dus ideaal voor de zomer kweek binnen.
      Hiermee zal ik starten.

      Ik zit alleen nog wat ik met de afvoerslang zal doen.
      Deze kan ik leiden naar het rooster in het slaapkamerraam, of zou jij hem letterlijk zichtbaar uit het raam hangen?
      Het moet natuurlijk niet opvallen, dus ben benieuwd hoe jij dit oplost.

      Comment


        #18

        Heb je de mogelijkheid om lekker in de zomer een plantje in je tuin te zetten raad ik je dat zeker aan scheelt een hoop zorgen.
        Een slang uit je raam hangen moet je nooit doen dat is iet wat mij gelijk zou opvallen en wat ik in de gaten zou blijven houden .

        Het beste is direct naar buiten afvoeren die lucht alleen ben je niet altijd in die mogelijkheid .
        Sommige blazen gewoon uit in de kamer war de tent staat en hebben dan constant het raam open om de lucht te vermengen met buitenlucht die weer opgezogen word door de tent .
        Dit gaat je echter met deze dagen niet helpen aan een ''goeie kweektemperatuur''

        Zelf kweek ik in een tuinkas waar de temperaturen kunnen oplopen tot 50 graden in de zon en mijn planten lijken er niet echt last van te hebben

        20180803_164448.jpg20180804_080015.jpg

        Comment


          #19
          Buiten kweken kost bijna niets, als je dit met binnen vergelijkt.
          Dat gaat bij mij helaas niet lukken.
          Beide buren zijn erg oplettend.

          Moet dus echt gaan voor een kweek binnen.

          Ik hen niet de luxe om de lucht afvoer meteen naar buiten te krijgen, dat moet helaas via een raam, of ik kan de afvoerslang leiden naar het rooster van het raam.

          Als het weer koel genoeg is, zou ik overdag ook het slaapkamerraam op een kier zetten voor frisse lucht.

          Mooi dat het kweken bij jou goed gaat op zulke hoge temperaturen.


          Ik ben aan het kijken naar een Sativa dominant, die kunnen tot 28 graden aan:
          https://www.royalqueenseeds.nl/autof...automatic.html

          Comment

          Bezig...
          X