Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektent op zen zijde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweektent op zen zijde

    Korting op 420shop
    Yop medekwekers

    aangezien mijn ruimte die ik momenteel zou willen gebruiken met een schuine wand zit en beperkt ben in hoogte moet ik me wat schikken

    waarschijnlijk beginnen er renovatie werken volgend jaar dus wouw graag iets meer grammen halen om dit dan te overbruggen.

    tussen de kamer opbouwen of 2 tenten naast elkaar ofzo dacht ik om een kweektent van 150x150x200 op zen zijde te leggen heb ik dan 150x200 en 150hoog kweekruimte en kan ik na de verbouwingen dan opnieuw gebruiken

    wat denken jullie ?

    2problemen die ik zo kunnen hebben.

    stevigheid voor ophanging maar ik kweek met TGL bars van todogrowled die belicht 120(130)x60 dus op zich wegen ze niet veel dacht zelf aan 5armaturen heb ik 1000w cob 3590
    softbox kan ik eventeel naast ergens ophangen/plaatsen.

    onderin wat gevoeliger voor het water kan ik oplossen met 2 lekkbakken van 100x100


    wat denken jullie ?

    groeten

    #2
    beowulf lf heeft dit al eerder gedaan misschien kan je zijn topic is door te nemen en wat ideeen op te doen succes .
    Naam van de topic weet ik even niet , maar ben overtuigd dat deze wel te vinden is in de zoekfunktie .
    Last edited by Nonsense; 16 August 2018, 14:48. Reden: niet goed getagd

    Comment


      #3
      Er bestaan ook tenten met een schuin dakje
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        ok zal ik eens opzoeken.

        jep qnq had deze reeds gezien maar past net niet
        zal nog wat researchen

        Comment


          #5
          ander ide is misschien bouwen en afvoer naar de kruipzolder erboven


          als de zolder volledig dicht/geisoleerd word langs buiten kant , zou ik best 1 of 2 dak ventilatie pannetjes laten plaatsen door dakwerker met als reden ik graag wat ventilatie*circulatie heb??

          Comment


            #6
            De lucht uit je hok moet inderdaad wel naar buiten anders krijg je vrij snel vochtproblemen, zoals schimmel op de muren/plafonds.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X