Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is deze kast goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is deze kast goed?

    Korting op 420shop
    Dag kweekvriendjes,

    Na mijn eerste buitenkweek heb ik toch meer liefde gekregen voor het kweken van deze prachtige plantjes, dus ik zou graag willen beginnen met een binnenkweek!
    Nou heb ik even op het forum rondgesnuffeld en heb gelezen dat G-tools goede kant en klare kweekkasten heeft. Wel iets aan de prijzige kant maar als het goed werkt en brandbestendig is
    dan is het voor mij goed. Ik heb niet heel veel ruimte daarom wil ik voor een iets kleinere kast gaan (microkweek). Ik hoef er maar 1 of 2 plantjes in, en het is meer voor de hobbykweek en niet voor een mega oogst.
    Misschien dat ik er later ook wel andere kruiden of planten in wil kweken.

    Wat denken jullie van deze kast? Kweekkast Bonanza 250 (0,35m2)

    Kweekkast Bonanza 250 (0,35m2)

    https://www.kweekhuis.nl/bestel/kwee...ALw_wcB&c=2358

    En denken jullie dat deze de geur voldoende weg filtert? Of ruik je het altijd wel een beetje buiten de kast?

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn keus!

    #2
    Voor mij is dat dure rommel, al die bonanza kasten In dit geval een cheapo oude magnetische ballast, een cheapo hamerslagkap met suikerke er tussen (hoort niet bij hps en zeker niet voor die prijs). Een cheopo winflex badkamerafzuiger die geen 24 uur op 24 aan zou mogen staan. Cheapo 8 mm mdf platen in een vochtige omgeving, dat kan ook wel is serieus tegen vallen. Al bij al zou ik er nog niet de helft voor over hebben, laat staan die 540 euro waarvoor je wel degelijk een goeie setup kunt samenstellen.

    Comment


      #3
      ik sluit me aan bij beowulf geef liever u geld uit aan een tent en als je met hps wilt kweken koop u een evsa en geen rommel van een vsa en een serieuse kap zal je stukken goedkoper uitkomen veel minder werk voor op te zetten en eventueel af te breken
      en voor zo een kleine oppervlakte zouw ik zeker geen 540 zuur verdiende eurotjes aan uitgeven
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #4
        Ik heb in het verleden een kast gekocht van mediwiet
        en ik heb er zo ontzettend spijt van gehad.
        en heb later als nog een tent moeten kopen omdat die kast van hun veel te klein waren. Ik ging op recencies af.
        en nu kan ik hem leeg verkopen voor 200 zie hem maar eens leeg te verkopen.

        Comment

        Bezig...
        X