Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x cree3070 op een HLG-240H-C1400a is dit te spannend?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x cree3070 op een HLG-240H-C1400a is dit te spannend?

    Korting op 420shop
    Hallo lezers,

    ik ben al een tijdje me aan het informeren en ging net bestellen toen ik terug in de war ben geraakt.
    Ik ging bij jerry dit kopen : (zie hieronder)
    op de driver HLG-240H-C1400a met als cooling voor elk cob een arctic

    nou was ik voor aleer de driver te bestellen het nog eens aan het nakijken en begon ik te twijfel of dit wel een goed idee was.

    ik heb gerekend met als Fv 35.59

    35.59FV x 5stuks = 177.95v -------------- dus dit past net in de 89-179v range
    177.95v x 1.4A = 249.13W -------------------dit past ook net in de range want de driver heet 240 maar in de brochure staat wel "250W Constant Current Mode LED Driver"

    dus wat denken jullie groen licht of toch niet ?

    alvast bedankt guru's en mede noobz

    Ook een klein vraagje als jullie hier direct op weten te antwoorden maar moet niet als het te veel tijd inbeslag neemt. met wat zou ik die fans van de arctic alpine 11 aansluiten aan het stroom net ik heb in gedachten een adapter maar weet nog niet welke
    Attached Files
    Last edited by Vingersvangroen; 3 September 2018, 13:47.

    #2
    Er passen er 5 op, je zal wel zien wat vermogen die uit de muur trekt. Enkel dat voltage is belangrijk om te zien hoeveel er op passen. De driver zelf zal nog wat verbruiken zeker? 250 watt volledig belast en em geeft ne constante stroom van 1400mA.

    Oh en ik zou china air nemen ipv dhl of tnt. Dat scheelt mss 30 dollar in verzendkosten en op 10 dagen was dat ook hier. Tis niet omdat dat china air heet dat uw pakske niet hier geraakt

    Qua adapter, iets lager in voltage zodat ze niet continue volle bak draaien. Verstelbaar op 5,7,9 volt vond ik zelf wel leuk. En ik dacht dat ze iets van een 200mA trokken, moet je zien dat de adapter ze alle 5 aan kan.

    Comment


      #3

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Ontzettend bedankt -----> beowulf Wietefras
        beowulf als ik je reactie iets vroeger gezien 2 minuten eerder gezien had dan had ik jou optie genomen, helaas! Maar ik herinner mij ergens tijdens het lezen van jullie reacties dat je dat al ergens gezegd had dom van me. Jerry had niet echt een keuze gegeven dus had er niet meer aangedacht.

        Binnen een maand ongeveer ga ik met het verslag van start van het maken en kweken Maar nu eerst surfen in bali een maandje surfen in Bali.
        Blij dat het besteld is want zo research en wikken en wegen heeft me al een 9 dagen in de ban.


        mvg vingersvangroen

        Comment

        Bezig...
        X