Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope Led verlichting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedkope Led verlichting

    Korting op 420shop
    heeft er iemand ervaring met de verlichting van deze website? De verlichting lijkt mij mooi van prijs.

    http://www.lumeri.be/nl/lumeri-sq200.html

    #2
    Lijkt. Site is gekend voor goedkope chinese rommel. Dan kan je die goedkope chinese rommel beter laten voor wat het is, of rechtstreeks kopen op aliexpress want het enige wat deze verkoper doet is ze daar aankopen en verkopen met winst. Laat u niet misleiden door de .be extentie want die is gewoon opgekocht en bestaat zowel in .nl en .de. Ben verder niet gaan kijken.

    Comment


      #3
      Ok jammer, enige tips voor een verlichting?

      Comment


        #4
        Zelf iets samenstellen, afhankelijk van wat je wil oogsten (hoeveel gram) en wat je budget is. Moet lukken voor die 60 euro wat deze led kost om een cob te kopen met driver en heatsink. Kan je met wat geluk 60 a 70 gram onder 55 watt oogsten. En dat zie ik met deze disco led niet gebeuren.

        Comment


          #5
          Budget zal rond de 200-250 euro liggen maar dat is dan voor alles. (Tent+filter+verlichting)
          60 a 70 gram per plant?
          ik zou al blij zijn met 50 gram per kweekje.

          Comment


            #6
            Nee, per ronde. Ik reken eerder naargelang het wattage. Als je tevreden bent met 50 gram per ronde dan moet je met 250 euro wel een eind komen, desnoods wat tweedehands spulletjes. Hokje zelf maken bv met wat zwart wit folie.

            Comment


              #7
              Had een tent gezien , deze https://directkweken.nl/nl/kweekbeno...t-80x80x160-cm.

              en dan dacht ik aan deze filter:
              https://directkweken.nl/nl/mini-fan-filter-met-demper

              dan nog de verlichting.. maar geen idee welke lamp je mij dan aanraad

              Comment


                #8
                Da's al de tweede keer dat die shop van naam verandert en vond er negatieve reviews van hier en op nog een ander forum. Verder is die winflex niet geschikt om 24 uur op 24 te draaien, dat is een badkamerafzuiger die maar is af en toe moet aanslaan. En zeker als die nog is lucht door een filter moet halen...
                Check de micro sectie anders is. Een klein hok kan je zelf maken met wat zwart wit folie en wat panlatten. Of tweedehands. Dat je nog wat budget hebt voor een deftige afzuiger met filter en de verlichting.

                Comment


                  #9
                  Kan je mij een voorbeeld geven wat je een goede filter en lamp vind?

                  Comment


                    #10
                    Alle gekende buisfans, vanaf 350 kuub met variac controller, plus eender welke filter met dezelfde capaciteit of hoger. En lampen, tsja. Ik heb diy cobs. Daar is een heel topic over, best even naar zoeken. Als je met 50 gram toekomt is 1 cob van 55 watt genoeg. Geen idee wat de prijzen ondertussen zijn. Moet je zelf effe naar googelen. Heeft mij ook een weekje tijd gekost toen ik dat bestelde. Heb het pas nog is opgelijst ergens.

                    Comment


                      #11
                      Heb eens gekeken en jij raad dit dus aan: https://www.rajatrading.nl/ventilati...ite-425pl.html.
                      best prijzig, maar als er niks anders is dan moet het maar..
                      ben aan het kijken om mijn budget op te trekken.
                      de 90watt led lamp van spectrabox ziet er wel interresant uit.

                      Comment


                        #12
                        Ik heb hier ook nog 18 led-lampen van 90 cm (elk goed voor 12 watt) liggen.
                        deze zijn 6000k en geven 100 lumen/watt.
                        zou het te proberen zijn om een stuk of 10 lampen te gebruiken?
                        Dit zou neerkomen op 12000 lumen
                        Last edited by jeetje; 5 September 2018, 09:15.

                        Comment


                          #13
                          Ja, tijdens de groei werkt dat wel.
                          Dan monteer je ze allemaal naast elkaar met een paar centimeter ertussen.
                          Voor de bloei is het niks, daarvoor is 6000K te koud licht, maar voor de eerste 3-4 weken kan dat prima.

                          Past ook niet in je tentje van 80x80
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Mmm dat zal ook geen oplossing zijn dan, dan zal ik eerder opteren voor een spectrabox

                            Comment

                            Bezig...
                            X