Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe generatie Led lampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe generatie Led lampen

    Korting op 420shop
    Nieuwe generatie ledlampen.


    Ik weet niet hoe nieuw het exact is maar ik wil hier toch graag een informatie stukje over schrijven.

    Ik kwam op internet deze lamp tegen. Fourbudz pro3 LED Plant Grow Light [640W]

    Deze lamp is voorzien van 64 5watt dubbele chip technologie. Daarnaast beschikt hij naast een groei en bloei schakelaar over een vier kanalen-intensiteit regelaar. Dat betekent dat er 4 kleurgroepen zijn die je onafhankelijk van elkaar kunt instellen. En een afstandbediening om te bedienen.
    Een optie om de kanalen via wifi te regelen is optioneel.
    LED_-_cover_photo_480x480.jpg

    Dubbele chip technologie. Wat zijn de voordelen.
    Groei en bloei schakelaars.



    Samenvattend:

    Met de 4 kanalen kan je de juiste intensiteit per kleur voor elk deel van de groei en bloei instellen.

    Al met al waren dit de redenen voor mij om deze lamp te bestellen. Ik heb contact met de verkoper gehad om alle gegevens juist te krijgen. Ik ben niet aan hem verbonden en krijg op geen enkele manier een vergoeding voor dit stukje, mocht u dat soms denken.

    Toen ik de lamp ontving was ik al in een 12/12 uur schema van de huidige kweek dus ik heb nog geen volledige kweek hiermee gedaan. Ik heb de lamp op 70 % geinstalleerd en elke dag 10 % hoger gezet om de plant langzaam aan het sterkere licht te laten wennen. Voorheen gebruikte ik de Mars II 400 van Mars Hydro. Deze staat als 400 watt te boek met een stroom opname van 160 watt. De FOURbudz staat als 600 Watt met een stroom opname van 200.

    Ik kan in ieder geval het verschil wel merken. Later zal ik een dagelijks kweekverslag maken van een volledige kweek.
    Last edited by Silas; 6 October 2018, 05:31. Reden: ad verwijderd
Bezig...
X