Het is nu dan eindelijk zo ver!
de plannen voor de kweek kast zijn concreet en de eerste onderdelen besteld.
Mijn eerste binnen avontuur komt steeds dichterbij!
ik was in mijn vorige woning ooit begonnen met de voorbereidingen voor een micro stealth koelkast,(niet mee verder gegaan) er lagen toen al plannen klaar voor een serieuze setup zodra we waren verhuisd..
En dat zijn we inmiddels!
dus het werd tijd om de oude plannen er weer bij te pakken en te verwezenlijken.
De boel nogmaals uitgetekend en een lijst met benodigdheden gemaakt, hier van zijn nu de eerste onderdelen van besteld..
hier wat specs van het plan;
kast: 1,20×1,20×2,10 geïsoleerd met rockwool en de binnenzijde bekleed met gipsplaten voor de badkamer. Binnenmaat 1,10x1,15
de buitenzijde wordt bekleedt met wit gelakt mdf.
het frame van de kast wordt gemaakt van 40x40 vurenhouten balken.
met een verhoogde bodem van 10cm voor de passieve intake 3×16cm waarin 15,5cm hepa filters komen te hangen. https://www.vidaxl.nl/e/871847551978...-en-zwart-3-st
De afzuiging word verzorgd door een Torin sifan 750m3 slak in een zelf gebouwde softbox met daarop een 800m3 koolstof filter. Deze komt buiten mijn kast op zolder te staan, er wordt dus uitgeblazen door de filter..
Voor de verlichting heb ik gekozen om een COB rigg te bouwen
Welke met 18 Citizen clu048 1212's word uitgerust. 8× 3000k 90cri en 10× 3500k 90cri gestuurd door 2 Meanwell HLG480H-C1400B's
voor een max van 900w.
Als kweekmethode had ik eerst het plan om een under current dwc systeem te bouwen.
Dit wordt echter nog uitgesteld, mede door het kostenplaatje en het feit dat ik eerst wat ervaring op wil doen, en het mezelf niet te moeilijk wil maken..
5 planten op aarde dus! Met een blumat systeempje om dat ik weet dat ik lui ben
.
ik zal in dit topic de vorderingen gaan documenten van de bouw!
de plannen voor de kweek kast zijn concreet en de eerste onderdelen besteld.
Mijn eerste binnen avontuur komt steeds dichterbij!
ik was in mijn vorige woning ooit begonnen met de voorbereidingen voor een micro stealth koelkast,(niet mee verder gegaan) er lagen toen al plannen klaar voor een serieuze setup zodra we waren verhuisd..
En dat zijn we inmiddels!
dus het werd tijd om de oude plannen er weer bij te pakken en te verwezenlijken.
De boel nogmaals uitgetekend en een lijst met benodigdheden gemaakt, hier van zijn nu de eerste onderdelen van besteld..
hier wat specs van het plan;
kast: 1,20×1,20×2,10 geïsoleerd met rockwool en de binnenzijde bekleed met gipsplaten voor de badkamer. Binnenmaat 1,10x1,15
de buitenzijde wordt bekleedt met wit gelakt mdf.
het frame van de kast wordt gemaakt van 40x40 vurenhouten balken.
met een verhoogde bodem van 10cm voor de passieve intake 3×16cm waarin 15,5cm hepa filters komen te hangen. https://www.vidaxl.nl/e/871847551978...-en-zwart-3-st
De afzuiging word verzorgd door een Torin sifan 750m3 slak in een zelf gebouwde softbox met daarop een 800m3 koolstof filter. Deze komt buiten mijn kast op zolder te staan, er wordt dus uitgeblazen door de filter..
Voor de verlichting heb ik gekozen om een COB rigg te bouwen
Welke met 18 Citizen clu048 1212's word uitgerust. 8× 3000k 90cri en 10× 3500k 90cri gestuurd door 2 Meanwell HLG480H-C1400B's
voor een max van 900w.
Als kweekmethode had ik eerst het plan om een under current dwc systeem te bouwen.
Dit wordt echter nog uitgesteld, mede door het kostenplaatje en het feit dat ik eerst wat ervaring op wil doen, en het mezelf niet te moeilijk wil maken..
5 planten op aarde dus! Met een blumat systeempje om dat ik weet dat ik lui ben
ik zal in dit topic de vorderingen gaan documenten van de bouw!

die black dog had een maat van me ooit is buiten gekweekt en was superlekker, die zag ook echt heel donkerpaars, bijna zwart.. dna genetics is ook juist met een nieuwe lijn gekomen, de sorbet lijn
ik deel het maar even mee
oeii.. die ga ik even bekijken!
Comment