Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ventilatoren waarvan de zwenkfunctie steeds kaduk gaat..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    goeie zware afzuiger bovenaan in je tent en helemaal onderaan je passieve inlaten geeft genoeg ventilatie als je lichte onderdruk bekomt in je tent
    Als ik mijn hand voor de inlaten houd voel ik de frisse verse lucht er zo instromen
    fannetje gebruik ik enkel bij voorgroei onder 250 watt HPS om eventueel de stengels wat sterker te maken bij ontwikkeling
    en als je verse lucht onderaan aangezogen word heb je genoeg luchtverplaatsing vanaan je potten tot aan je toppen
    is mijn ervaring tot nu toe he

    Comment


      #17
      Ik haal de Gorilla kweektent 120 x 120 x 210-240 cm.
      Dimlux 600 watt, en een Bromvrije regelbare buisventilator 680 M3 p/u.

      Onderin doe ik een slang 254 mm 5 meter voor frisse lucht toevoer.
      In de kweektent zitten volgens mij passieve luchtinlaten, die je open kunt vouwen, maar volgens mij komt er dan licht naar binnen.
      Iemand die dit kan bevestigen?

      Comment


      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Nee, de geur van de planten houdt het licht tegen.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Maar dit topic gaat over ventilatoren.
        Beter blijf je een beetje ontopic Nicle want anders kan niemand het meer volgen.

      • DannyDeVito
        DannyDeVito commented
        Editing a comment
        Nicie ik heb ook passieve inlaten en ja daar komt licht door bij openen maar ik heb met kartonnen doos doolhof gemaakt die ik voor de inlaten zet zodat verse lucht erin en erdoor kan maar geen licht Simpel en goedkoop

      #18
      DannyDeVito heb je een uitleg hoe jij zo'n doos maakt?
      Gebruik je toevallig ook de Gorilla kweektent?

      Comment


        #19
        de tent heeft geen belang Ik heb phantom tent met ronde passieve inlaten van 250mm
        ik maak langs twee tegenovergestelde zijden in grote kartonnen doos 2 ronde gaten van 250mm
        aan binnenzijde van doos plaats ik tussenschotten (3 in totaal) wel afwisselend links en rechts en wel genoeg opening laten zodat aangevoerde lucht voldoende kan passeren
        een verhuisdood hiervoor uiterst geschikt
        in mijn geval moet vrije tussenschot 500cm3 bedragen want inlaten hebben die ook ongeveer
        dus in doos van 50cmX40cmX60cm maak je drie schotten waar je 20X25 uitknipt en klaar is kees

        Comment


          #20
          Bedankt voor je uitleg
          Ik ga het eerst aanzien, of 1 luchttoevoer volstaat.
          Zo niet, dan ga ik jouw idee uitproberen.

          Eerste kweek worden autoflowers, dus de lamp brandt constant, dan maken de passieve inlaten geen bal uit, als ze openstaan.

          Tweede kweek wordt 8 weken voorgroei, en dan nog +/- 9 weken bloei.

          Erg leuk om zo elkaar wat tips te geven, en op weg te helpen, thanks!

          Comment

          Bezig...
          X