Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken vanuit zaadjes!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken vanuit zaadjes!

    Korting op 420shop
    Hallo, laat ik mijzelf ten eerste even verwelkomen op dit forum

    Ik wil graag uit zaad kweken, dat wil ik graag met ongeveer 5 zaadjes doen.
    Ik heb daarom belangrijke vragen aan jullie kweekkenners; ik wil graag succesvol zorgen dat ik die zaadjes ook daadwerkelijk mooie stekjes laat worden, hoe gaat het in z'n werk want ik heb geen ervaring. ik moet een bakje hebben waar ik de zaadjes in doe, een voorkweeklamp en belangrijk, welke grond moet ik precies hebben voor de zaadjes. hoevee lwatt moet die voorkweeklamp zijn en hoe lang moeten ze voorkweken totdat het daadwerkelijk stekjes zijn. (welke samenstelling grond moet ik hebben) alvast bedankt voor de info ppl!

    hjxm

    #2
    Last edited by Jointjedraaien; 29 March 2011, 03:52.

    Comment


      #3
      Re: Kweken vanuit zaadjes!

      maar uit zaad kun je toch stejkes krijgen of mis ik iets, of is zaailingen een soort van andere benaming voor stekjes, zou je me een url kunnen geven voor de info over zaadjes kweken want ik kan um niet vinden en ik heb ook gehoort dat je grotere planten krijgt als je uit zaadjes kweekt

      Comment


        #4
        Re: Kweken vanuit zaadjes!

        Hier ben je alvast wel wat mee goede zaden over zaad en deze gaat over stekken/klonen Klonen-stekken-maken zal je al iets wijzer worden .

        Grtz
        Last edited by Jointjedraaien; 29 March 2011, 03:54.

        Comment


          #5
          Re: Kweken vanuit zaadjes!

          Ok bedankt voor de links, weet je misschien ook waar ik een voorkweeklamp kan krijgen van hoevel w? voor de zaadjes, en waar ik de bakjes krijg om ze in te laten ontkiemen enzo?

          thnx

          Comment


            #6
            Re: Kweken vanuit zaadjes!

            Dit is een uistekende lamp om voor te groeien. Vsa Propegator 2 x 55w Compleet met bedrading, deze zijn in de betere growshops te verkrijgen.

            Of je neemt gewoon tl licht. kijk eens bij deze tread verlichting in je kweekruimte

            Je kiembakjes kan je in de reguliere handel makkelijk krijgen .

            Grtz
            Last edited by Jointjedraaien; 29 March 2011, 03:55.

            Comment


              #7
              Re: Kweken vanuit zaadjes!

              haha ok thnx man ik heb al een shitload aan informatie dankzij jou

              thnx thnx thnx

              Comment

              Bezig...
              X