Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is een kweektent noodzakelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is een kweektent noodzakelijk?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ben nieuw sinds vandaag. Ik wil een binnen kweek gaan starten. Ik heb reeds een led lamp en potgrond en zaadjes.
    ik heb een aantal vragen;
    - wat is de beste temperatuur minimaal? Planten komen in de kelder dus altijd zelfde temperatuur maar niet echt warm ofzo....
    - IK HEB EEN KELDER ONDER HET HUIS WAAR HET ALTIJD 14 GRADEN IS EN ALTIJD PIKKEDONKER. IS EEN TENT DAN NOG NODIG???
    - hoe hoog moet de lamp boven de planten hangen?
    - ik wil werken met 2 speciekuipen waar ik de grond in doe (grond gekocht bij growshop) is dit een goed idee?
    - hoeveel water moet ik ze geven en hoe vaak?
    - moet er een ventilator op? Ik zie dat regelmatig op plaatjes maar wat is het nut ervan bij een led lamp?

    ik hoop op een leuk contact en bij voorbaat sorry voor mijn wellicht domme vragen
    Het is de 1e keer voor mij. Ik kweek omdat ik er olie van ga maken. En wil niet wachten tot volgend jaar oktober haha. Bedankt!!

    gr Franky118

    #2

    Comment


      #3
      DannyDeVito hierboven ook al zegt, lees jezelf ff wat beter in voordat je begint met kweken. Kan een heleboel onvoorziene fouten schelen.
      In mijn geval weet ik dit allemaal puur door me goed in te lezen. Ik heb zelf nog nooit echt binnen gekweekt, slechts wat geholpen bij vrienden.

      Loves, Nederhigh.
      Last edited by Nederhigh; 1 November 2018, 21:06.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Nja, da's moeilijk te zeggen eh, elke kelder is anders.
        Ik heb op een flatje gewoond, en daar liep allerlei beestgespuis over de vloer en was het erg vochtig.
        Daar kon je echt niet kweken.
        Nu heb ik een kleine kelder onder m'n huis waar ik in kweek zonder tent of kast.
        Hier lukt het wel.

        Linkjes naar m'n kweekverslagen staan hieronder.
        Er zijn nog wel wat kelder-kweekjes te vinden tussen de kweekverslagen, als je goed zoekt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X