Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

    Korting op 420shop
    Ik ga starten als beginner en heb een ruimte van +/- 5m2. Zal ik de moeite nemen om deze ruimte helemaal te verbouwen om zo'n 3-4 lampen op te hangen of toch in tenten van 1x1? Ook wil ik graag in dezelfde ruimte drogen en evt voorkweken in een kleine afgesloten ruimte of tent.

    Wat denken jullie en waarom????

    Groet,
    Daan

    #2
    Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

    hobbykweek?????

    Comment


      #3
      Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

      5 tenten met afzuiging en filter kosten veel meer kijk effe in me topic wat je met gammazeil en glaslatten kan doen.ps vergeet niet om ook wat speciekuipen aan te schaffen

      Comment


        #4
        Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

        Ik ben ook van plan om binnenkort een tent aan te schaffen, ben zelf ook een beginner en wat ik me afvraag is of zo een tent nou veel geluid maakt met de afzuiging en de ventilatie bijv...
        Kan het bijvoorbeeld in een slaapkamer worden geplaatst? (eventueel met de lichten overdag i.p.v. 's nachts aan)

        Comment


          #5
          Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

          als je er een stille softbox inhangt valt het geluid wel mee.wel je ramen lichtdicht maken want als je de tent openmaakt komt er veel licht uit natuurlijk.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

              Bedankt voor de info. Voordeel bij mij met een tent is dat ik nog bij mijn balkondeur kan. Ik denk dat ik ga beginnen met een Darkroom van Secret Jardin van 100x100x200 met een 600w erin. 16 potten met aarde. En dan lekker hobby-en. Ik was alleen bang dat de opbrengsten met een tent veel lager zijn dan in een goede ruimte.

              Comment


                #8
                Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

                met een 600 w kan je mooie opbrengsten halen licht is gewicht lamp zo dicht mogelijk halen in de bloei grtzzz

                Comment


                  #9
                  Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

                  Gisteren heeft mijn kat mijn planten opgegeten uit Jaloezie ( drie kleine planten)! Dit heeft ze ook nog eens vrij snel en efficient gedaan. Ik was de hele dag aardig pissed en ik kon haar nekje wel omdraaien. Uiteraard heb ik dit niet gedaan want het is ons kindje in huis en ze weet niet beter.

                  Ik kwam toen op het idee om ook maar een kweektent aan te schaffen en op het internet kwam ik deze tegen met een 400 watt lamp. Is dit een goed systeem?

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

                    Volgens mij kan je dan beter voor deze gaan: http://www.eugrowshop.eu/nl/complete...120x120x200cm/

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

                      Weet iemand trouwens of 5 planten in een tent toegestaan is? Worden toch aardige planten op die manier, staat daar geen boete of straf tegenover?

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

                          geen risico nemen gewoon bij de shop gaan halen en elk half jaar kijken in welke auto de eigenaar nu weer rijd

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweektent of Kweekruimte????? Voor en nadelen???

                            ik denk dat je er wel een 400 watter in kan hangen, want die is goed voor 1m2.
                            als je 600 doet verlies je volgens mij een boel energie.

                            Comment

                            Bezig...
                            X