Tent vragen ( goed of niet of eventueel ander voorstel :) )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dubster
    Senior Stoner
    • Sep 2010
    • 41

    #1

    Tent vragen ( goed of niet of eventueel ander voorstel :) )

    Korting op 420shop
    aangezien ze enkel in homebox doen , komt de ten van homebox ( iemand ervaring of commentaar hierover?)

    Homebox XL 120x120x200 ( zilver)
    Hd kit 600w HPS fuse hamerslagkap , 4 mtr kabel , Sylvania SHP-TS
    CAN9000 Koolstof filter 63Cm CAN Flens 127mm max 225m3/uur
    Buisventilator rvk 125A 225m3/u
    Thermo/Hygro Min/Max Digitaal


    en eventueel om alles te regelen : Brons dimmer met thermostaat 1000W


    dit is wat zij mij gemaakt hebben , dus is dit een degelijke set up?of wat kan beter/verandert worden ...?

    indien een andere goede set als voorbeeld mag altijd , budget is 500 - 600 €

    is mss wat weinig maar is enkel voor eigen gebruik
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: Tent vragen ( goed of niet of eventueel ander voorstel )

    Eventjes zoeken homebox instaleren .

    Grtz

    Comment

    • Dubster
      Senior Stoner
      • Sep 2010
      • 41

      #3
      Re: Tent vragen ( goed of niet of eventueel ander voorstel )

      ja dat topic had ik al eens gevonden , maa gaat er vooral over f die set up wat ik gekregen heb in de shop goed is..( om een mis koop te voorkomen )

      Comment

      • Dubster
        Senior Stoner
        • Sep 2010
        • 41

        #4
        Re: Tent vragen ( goed of niet of eventueel ander voorstel )

        iemand?

        Comment

        • Sahinler
          Retired
          • Sep 2010
          • 2

          #5
          Re: Tent vragen ( goed of niet of eventueel ander voorstel )

          Op kweektenten zoeken naar 1013 . dit is de artikelcode. €445,-.
          Ik ga deze ook bestellen. Naar mijn mening de meest complete en best regelbare setup.

          Comment

          Bezig...