Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Favoriete led lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Kijk eens in de verkoophoek op JD
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Staan indd leuke led lampen in de verkoophoek te koop!

      Comment


      #18
      Ik ga voor de Bestva 1200W Led Grow Light Full Spectrum Grow Lamp With IrUv.
      Het is een zee van Chinese led lampen, dus heb deze eruit gepikt vanwege het enorme aan lumen, en laag 235 wattage gebruik.
      Gebruik hem 1 kweek in het jaar in de zomer, zodat ik lekker door kan kweken.
      Let op bij Greensell verkopen ze gewoon deze led lampen, die uit China komen.
      Kijk op eBay of Amazon, daar zijn ze inclusief verzending + douanekosten een stuk goedkoper.
      Koop er al jaren, gaat altijd goed
      Als ze extra goedkoop zijn, moet je wel wat weken erop wachten.

      Had liever de Hans Panel 300 watt van Nederlandse bodem, maar die is te klein voor mijn kweekoppervlak.

      Comment


      • zeitgeistmovement
        zeitgeistmovement commented
        Editing a comment
        Je bent wel erg goedgelovig. Die Hans Panel is veel sterker dan die Bestva. Waarom denk je dat de Hans duurder is?

      #19
      Als ik de Bestva 1200W led koop, kan ik dan deze tijdschakelaar gebruiken 'Davin Relaiskast DV12 2x 600W'?:
      De Davin Relaiskast DV12 is een relais met een tijdschakelaar waarmee 2 apparaten aan- en uitgeschakeld kunnen worden. Op de DV-12 kunnen maximaal 2 apparaten van 600 watt worden aangesloten.

      Technische gegevens:

      Dit zijn de specs van de led lamp:
      LED Power
      1200W
      Power Consumption
      energy saving, just consumes about 235W power, much better than the same product in the marketplace
      Led chip
      Epistar,double chips
      LED Quantity
      120PCS 10W LEDs
      Coverage Area
      about 5.5 x 5.5 Square Feet ( The lighting area and the height are changeable according to different plants and environments )
      Replace HPS
      Replaces a 800 watt HPS/MH
      Full Spectrum
      430~440nm, 450~475nm, 620~630nm, 650~660nm,3500K and 6000k,IR 730nm,UV 410nm
      Lumen
      15588.00lm

      Comment


      • Nicle
        Nicle commented
        Editing a comment
        Dat vermoedde ik al. Dan zit dat dus goed.

      • zeitgeistmovement
        zeitgeistmovement commented
        Editing a comment
        De beste 235W leds naderen een 400 watt hps. Goedkopere gaan meer in de richting van de 250 - 300 watt hps. Dat de lamp het equivalent zou zijn van 1200 watt hps is een schaamteloze leugen.

      • Nicle
        Nicle commented
        Editing a comment
        Het is ook de bedoeling dat die niet zo heet wordt, omdat ik hem alleen in de zomer ga gebruiken.

      #20
      QnQ het is de 240H driver die erbij geleverd word

      Comment

      Bezig...
      X