Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij grootte voorgroeihok.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp bij grootte voorgroeihok.

Korting op 420shop
    Ik heb 1 kast van 1m2 die ik als bloeihok wil gaan gebruiken, komt 400 watt cob in.

Ik wil ze tegelijk gebruiken, bijvoorbeeld 1 plant in elk die 2 maanden voorgroei krijgt, of 3 planten die 1 maand voorgroei krijgen (roulatie systeem).

Mijn vraag is, wat is de beste grote van het groeihok en hoeveel licht is nodig, en hoeveel planten?

kijk dat is weer een zeer gekke vraagde grote van je groei hok hangt af van het aantal planten
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

• zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      Nee je laat 1 plant een maand voorgroeien. Dan in het bloeihok en volgende plant maand voorgroeien. Maand later 1 in het groeihok en 2 in het bloeihok, een nieuwe, en een die een maand gebloeid heeft.

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ok maar wat is daar het nut van ? Je planten zijn dan van verschillende hoogtes, lijkt me niet handig. Ook moet je dan 2 x oogsten, lijkt me ook niet handg. Oogsten brengt altijd geur met zich mee, beter loop je slechts 1 x risico. Je wilt bewust iedere maand een keer gaan oogsten ? Meestel zet je zaden in je voorgroeihok op het moment dat je nog 1 2 maanden moet afbloeien, naar gelang de duur die je wilt voorgroeien. Als je dan geoogst hebt kunnen de nieuwe planten erin die je dan meteen in de bloei kunt zetten. Zo bespaar je de voorgroeiperiode in tijd.

• zeitgeistmovement
      zeitgeistmovement commented
      Editing a comment
      Zo wil ik het misschien ook doen. Kun je elke 2 maanden oogsten.

Wat ik gehoord heb is dat je de groeihoek de helft van het wattage is van een groeihok. Maar wat als er 2 staan in bloei en 1 in groei, 4 x zo veel? En met 2 planten op 1 m2 bloei, hoe groot moet ik ze voorgroeien?

Comment

Begin toch echt te denken dat je aan het trollen ben

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Diezelfde gedachte had ik ook al...

ja en als er iemand een trol herkend is het harsflip welik zeg gewoon eerlijk ik heb er ook een neusje voor,vooral minderjarige belgen pik ik er zo uit.om je vraag een beetje te proberen te..... bij hps werkte het zo,groei hok net zo groot als bloeihok waarom net zo groot?dan hoef je niet over te potten en kan als de planten uit het bloei hok klaar zijn 123 hoepla zo de zooi over en op 12 uur want ze hoeven niet bij te komen dan van het overpotten.dus zelfde potmaat is zelfde ruimte nu licht bij hps was afbloeien met 600 watt per 120 bij 120 cm en groei met 400 watt hps dan nu hoelang voorgroeien?is een lastige maar kweek je uit zaad en elke keer dezelfde soort dan kom je daar zelf achter.sativa groeit langer door als je haar op 12 uur zet en groeit gewoon sneller indica soorten groeien langzamer.kweek je uit stek dan kan je aan degene die je de stek verkoopt vragen hoe en wat die gasten hebben er echt verstand van.stek groeit sneller,en laat eerder knop zien als ie op 12 uur gaat.mooie bubbelstek met 5 op een m2 zou ik toch wel 3 weken voorgroei geven,haze stek 2 a 2 enhalf.onthou zaad gaat dus langzamer

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X