Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Complete setup van A tot Z

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Aangezien je met weinig wattage werkt zou ik me niet te sappel maken over wat geluid.

    Comment


    • Pit
      Pit commented
      Editing a comment
      Ik heb geslapen naast een tent waar ik een 600 watt lamp in had en 500m2 afzuiger en dat ging goed. Wat je nodig hebt is een variac dimmer voor je afzuiger en dan slaap je als een roos!

    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Wil niet voor een variac gaan maar voor iets dat temperatuur gestuurd is en bromloos dimt natuurlijk
      Vandaar dat ik dacht aan die Prima Klima.

    • Green Mamba
      Green Mamba commented
      Editing a comment
      Ik ben wel tevreden over mijn smscom controller. Geeft een beetje zoem maar dat valt nog goed mee. Momenteel draait die op een 40 procent.

    #17
    Elektronische dimmers maken allemaal lawaai, maar als jij in een monotone brom kan slapen dan kan je er voor gaan want ze werken op zich prima.

    Comment


    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Die Prima Klima bromt nochtans niet en die controllers van Uniteck toch ook niet.

    #18
    Voor de duidelijkheid: Het zijn nooit de controllers die brommen maar de afzuigers die gaan brommen.

    Een aanrader is misschien om even de datasheet of info van de fabrikant van de afzuiger op te zoeken.
    Vaak staat er vermeld hoever die te dimmen is.

    De goedkope softboxen mogen meestal niet lager dan 30%
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Klinkt mij prijzig...
      Dacht dat Cli-mate en Uniteck er hadden die bromloos dimmen.
      Dan klinkt die Prima Klima afzuiger meer en meer als een goede keuze want die dimt temperatuurgestuurd en bromt niet.

    • Pit
      Pit commented
      Editing a comment
      Die variac controllers dimmen bromloos, ik zou niet weer anders willen!

    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Maar zijn niet temperatuurgestuurd !

    #19
    Geen idee hoe vast je slaapt, maar bij mij bromt er niks, de afzuiger staat met een smscom controller op 30% en ik zou er niet naast kunnen slapen.
    Last edited by beowulf; 18 February 2019, 18:18.

    Comment


    • Green Mamba
      Green Mamba commented
      Editing a comment
      Ach dat is bij iedereen verschillend. Ik veronderstel dat jij dan ook niet je slaapkamer naast een drukke baan zou willen zoals hier het geval is
      Onregelmatig lawaai lijkt me toch veel erger dan wat constant geblaas en/of gezoem

    #20
    In de zomer slaap ik met de ventilator aan.
    Wat voor afzuiger heb jij ?

    Comment


      #21
      G-tools op een hybride smscom controller (zat in een tweedehands set). Kan het allemaal niet uitstaan, ventilator ook niet. Koop gewoon die prima klima, ik heb die zien draaien in de winkel en die zijn stil. Kostte een tijdje geleden nog 225 euro.

      Comment


      #22
      De beste en goedkoopste kweekspullen van Dimlux, secret jardin en Mammoth Pro grow kweektenten. De grootste growshop en online assortiment

      Comment


        #23

        Comment

        Bezig...
        X