Welke afzuiger?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zors
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2018
    • 558

    #1

    Welke afzuiger?

    Korting op 420shop
    Welke afzuiger zou aan te raden zijn in een kast van 0,6m / 1m / 1,35m (l/b/h) met een 250w hps? Hoe groot moeten de aanzuiggaten zijn?
    Ik kweek buiten in mijn kot waar het maar iets warmer is dan buiten dus zou het een afzuiging met thermostaat moeten zijn.

    Graag jullie mening
  • Weske
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2018
    • 1237

    #2
    Lxbxh x3 volgens mij...
    dan heb je de inhoud die afzuiger nodig heeft

    dus 0.60x100x135= 0,81m3
    laten we zeggen 0,90m3 x 3 =2,7
    dus 270m3 afzuiging(minstens)

    je kan zowizo beter voor een iets zwaardere gaan die je dimt dan heb je bijna zeker geen tot weinig geluid
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment

    • Zors
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2018
      • 558

      #3
      Weske bedankt!

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Graag gedaan
    • Zors
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2018
      • 558

      #4
      @moderator: please remove topic

      Comment

      Bezig...