Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Clips ophangsysteem passen niet om buis tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Clips ophangsysteem passen niet om buis tent

    Korting op 420shop
    Ik heb dus de 80 cm x 80 cm x 160 cm besteld, kwam ook met 270 watt LED lamp (SpectraBox Pro 5), afvoersysteem, etc. Ik heb de tent zelf in elkaar gekregen (ik heb motorische dyspraxie, dus al een hele klus op zich) wat allemaal goed is verlopen. Nu zou ik de lamp willen bevestigen aan de tent maar de clipjes gaan niet rond de buizen. Heeft iemand al zo'n set van Kweekotheek zelf in elkaar gestoken? Ik vind op YouTube/hun website niets over het in elkaar steken van de hele set en ik heb wel belang aan dat audio-visueel aspect. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
    Stay blessed, never stressed

    #2
    Ik ben ook met zelfde set begonnen....

    Als het goed is heb je ook 2 hangers(katrolletjes) erbij gekregen, daar kan je de lamp aan ophangen en de hoogte bepalen.
    de afzuiger moet je gewoon met de witte stoffen dingetjes ophangen....

    (tip)
    als je 2 hangers(katrolletjes) hebt
    hang je die om de buizen aan de zijkant dan naar je lamp toe hangt je lamp automatisch in het midden
    op foto zie je wat ik bedoel heb ik met beide lampen ook gedaan
    20190323_235654-600x800.jpg
    Attached Files
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3


      Ja die heb ik er inderdaad wel bijgekregen. De buizen die ik heb (witte) zijn te dik en dus kan ik de carabiner clips niet aan de tent zelf vastmaken dus ik snap niet goed hoe ik ze het beste vastmaak aan het frame. Zou ik gewoon 4 carabiner clips kopen en ze dan zo aan het frame vastmaken?
      Last edited by QnQ; 24 March 2019, 07:41. Reden: citaat opgerookt
      Stay blessed, never stressed

      Comment


        #4
        Kun je niet het touw naar de Carabijn toe om de buis doen en daar dan de carabijn aan vast klikken?

        Grt

        Comment


        • CherryPirate
          CherryPirate commented
          Editing a comment
          Ja dat is inderdaad ook nog wel een oplossing... Als ik het gewoon eens omdraai en het touw aan de buizen zelf vastmaak moet het vast wel lukken. Ik zal het morgen proberen want ik hang mezelf zometeen mee op aan de buizen, echt om gek van te worden. Ik krijg flashbacks naar IKEA/zelf computer bouwen.

        • newhobby
          newhobby commented
          Editing a comment
          Als het goed is heb je aan 2 kanten een haak?
          1 haak om de buis klik je om je touw.
          Andere klik je aan je lamp. Andere kant vice versa. En jij bent het baasie!!

          Suc6

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Newhobby die hangers vanaf 15+ kilo hebben een karabijnsluiting ipv een haak

        #5
        Klopt ik heb daar deze haakjes voor....
        20190324_002518-800x600.jpg
        wat newhobby zegt is ook slim om de andere kant(touw)vast te knopen aan de buizen
        karabijnhaak dan moet je echt grote hebben dat heb ik ook geprobeerd en had echt grote nodig is geen slim idee

        heb je de plastic haakjes aan je katroll die kan je wel om de buizen doen die kan je iets openbuigen(gaat automatisch gewoon eromheen klikken)
        Mijn lampen zijn nu uit ik kan morgen een foto maken hoe ik het gedaan heb met plastice haakje die aan de katrol zit
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


          #6
          CherryPirate zoals in dit filmpje bedoel ik!

          https://youtu.be/v8jCgVHPmfY

          Comment


            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door newhobby View Post
            CherryPirate zoals in dit filmpje bedoel ik!

            https://youtu.be/v8jCgVHPmfY
            Dat is hetgene wat niet lukt, die clipjes zijn niet groot genoeg om rond de bovenste buis van het tentframe vast te houden. De buizen zelf zijn te dik dus ik zal ik zal ergens haakjes moeten gaan halen. Toch bedankt voor de video! Dan weet ik wel meteen hoe het correct moet
            Stay blessed, never stressed

            Comment


              #8
              Als je het op deze manier doet kan je buis toch nooit te dik zijn??
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #9
                Een fotootje was handiger geweest, nu is het maar raden welke clips je hebt.

                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #10
                  clips 1.jpg

                  clips 2.jpg

                  Zoals u kunt zien zijn de clips zelf gewoon veel te klein. Spijtig, maar morgen snel de AS Adventure binnenspringen en zo opgelost
                  Attached Files
                  Stay blessed, never stressed

                  Comment


                    #11
                    clips 3.jpg

                    Ik voel me echt belachelijk dom nu... Heb ik het zo goed gedaan? Echt bedankt voor alle hulp, ik heb motorische dyspraxie (slechte hand-oog coordinatie, moeite met beweging plannen, etc) wat dus voor zo'n domme posts zorgt. Echt 10000x bedankt aan iedereen, ik ben over the moon!
                    Attached Files
                    Stay blessed, never stressed

                    Comment


                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment

                    • newhobby
                      newhobby commented
                      Editing a comment
                      Zo gaat het goed toch! Zou alleen dat lange loze stuk niet zo vast binden.

                    #12
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X