Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke afzuiging is nu het best/stilst ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Je kweekruimte is zo klein dat je het gewoon zo moet laten met je verlichting.500 cub softbox en torin hangend in rubbers erin,en dan de kist 18mm mdf dan heb je een goed ding,heb er een in de guldentijd aangeschaft en die draait nu nog ergenswil je het echt stil dan sluit je ook nog een demper aan,wel dimmen anders trekt ie heel je tent in mekaar.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Ja ben meer en meer naar die softbox aan het gaan... ben nu nog enkel aan het zoeken welke shop softboxen verkoopt waar ook effectief een motor inhangt van Torin Sifan en niet van een ander merk

    #17
    http://www.jr-luchttechnieken.nl/epa...softbox%5B1%5D

    Comment


    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Is vriendelijk maar hoor continue dat die metalen boxen meer lawaai maken dan die uit MDF vooral na verloop van tijd zouden die beginnen te rammelen.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Continue?
      Ik had juist gehoord dat die stiller zijn.
      Mja ik heb die nooit gehad dus kan er weinig over zeggen.

      Als er iets rammelt dan zit t los.
      Klodder montagekit erop en weer vastdraaien, toch?

    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Zie... dat is nu mijn dilemma lol
      De ene zegt dit de andere zegt dat en ondertussen word ik gek
      Nu is die ook maar 35cm terwijl die uit hout meestal een 40cm breed zijn en had ergens gelezen dat de breedte toch wel belangrijk is omdat anders de motor kan vastlopen of zo (denk dat ze het freespinnen ofzo noemde als ik me goed herinner)
      Of klopt dit ook weer niet... lol

    #18
    Is mij net iets opgevallen... die metalen softbox verbruikt 130Watt terwijl die uit MDF slechts 73Watt

    Comment

    Bezig...
    X