Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zonnepanelen onder je lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zonnepanelen onder je lamp

    Korting op 420shop
    ik zit al een tijdje met een idee noem ij zot of ben ik de enige die daar aan gedacht geeft.
    weet er iemand of is dat al gekend om te kweken met het gebruik van zonepanelen .
    konkreet als je nu zonepanelen in de kweek ruimte zou zetten moeten die tog stroom opleveren
    als ik nu 3 tenten zou zetten zodat nr1 elckt levert aan 2 en 2 electr aan 3 en zo terug naar 1
    is meschien al geprobeert of iemand doet het al .zo zouden we verlost zijn van een paar kwaaltjes
    onderandere grote eleckt rekeningen minder risico gedaan met af tappen ( somige ) ik denk dat het mogelijk is is wel grote inverstering
    maar denk dat er meer voordelen dan nadelen zijn vele gr nest

    #2
    grappige opmerking , ik volg.

    Comment


      #3
      Waarom leg je niet je dak vol met panelen ?

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        De theorie klinkt leuk en als je met een lamp op een zonnepaneel schijnt doet het inderdaad wel iets ik heb dit zelf getest met een bouwlamp toen ik savonds buiten bezig was .
        Alleen het rendament wat je eruit haalt is bijna nihiel en zeker als je ze in serie heb staan .want zodra 1 paneel in de schaduw staat (of een deel van het paneel ) heeft dat effect op de andere panelen
        Dan heb je nog de hellings hoek je moet je panelen rechtopzetten anders hebben je planten geen licht dus ook weer behoorlijk rendament verlagend

        Het beste leg je ze gewoon op je dak voor het beste rendament zoals hierboven al eerder is gezegt .

        succes
        Last edited by Nonsense; 18 April 2019, 10:27. Reden: Toevoeging duidelijkheid

        Comment


          #5
          Inderdaad, het rendement is bijna niks als ze niet recht onder de lamp zitten.

          Bovendien is de "kweekafdeling" van dit forum gericht op medicinaal en eigen gebruik.
          Niemand heeft 3 tentjes draaien dus de elek. rekening is peanuts, en aftappen komt hier helemaal niet ter sprake.
          Voor dat soort dingen ben je op het verkeerde forum.

          Heb je post uit de introductie gehaald en naar het kweekruimteforum verplaatst.
          Misschien wil je je even opnieuw
          Introduceren als je denkt dat dit forum bij je past.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Dat is net zo iets als een dynamo op je electrische fiets zetten en dan maar hopen dat je nooit meer je battarijen hoeft bij te laden

            Comment


              #7
              Daar hebben ze mooie frames voor ontworpen zodat ze op elk dak kunnen en dus wel inderdaad genoeg energie opwekt
              Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

              Comment

              Bezig...
              X