Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gtools Bonanza + monkeyfan hoe installeren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gtools Bonanza + monkeyfan hoe installeren?

    Korting op 420shop
    Zoals de topic al zegt. Ik heb geen palen in deze kast zoals in een tent. Ik heb hem nu op de grond liggen, en blaast omhoog zonder te oscilleren.

    #2
    Vastschroeven met zelftappers of een stang dmv zuignappen een idee ?

    Of misschien een stang op maat zagen en tussen vloer en plafond klemmen ?


    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Buis van 160 cm kost 7 euro, maar dan komt er overal 15 euro verzendkosten bij, en ik weet niet eens of hij voldoende houvast heeft.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Zelf naar de winkel, desnoods een bezemsteel.

      • zeitgeistmovement
        zeitgeistmovement commented
        Editing a comment
        Ja heb een bezemsteel geprobeerd maar viel er meteen af. Ja zelf naar de winkel kan ik ook de fan meenemen om uit te proberen.

      #4
      Of schroef een deurgreep of kasthandvat aan de muur, dan kan daar de fan aan bevestigd worden.
      Misschien even zoeken naar de juiste dikte, maar bij de DHZ hebben ze tientallen soorten.

      Of een stukje koper buis, 2x 90 graden bochtjes en 2x muurbevestigingen.
      Da's duurder als je het moet kopen, maar ik heb jouw rommelschuur niet gezien, ik weet niet wat je hebt liggen

      Ja desnoods laat je dat stuk weg dat om de tentpaal gaat, en dan boor je er een paar schroeven doorheen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Het lukt dus niet en nu verkoop je alles maar??? onder het mom het moet van de politie??? serieus bij iedereen vernietigingen ze alles maar bij iemand met psychies problemen zeggen ze nee je mag het houden kan je het aan een ander verkopen kan die gaan kweken ECHT.......

        Sorry ik pas
        God was never on your side..

        Comment


          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Het lukt dus niet en nu verkoop je alles maar??? onder het mom het moet van de politie??? serieus bij iedereen vernietigingen ze alles maar bij iemand met psychies problemen zeggen ze nee je mag het houden kan je het aan een ander verkopen kan die gaan kweken ECHT.......

          Sorry ik pas
          Oh het lukte prima hoor. Zie foto's in mijn kweektopic.

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Kan je mij dan uit leggen waarom JIJ alles van meneer de politie mag houden? en verkopen? en ik zag je topic het lukt niet echt goed he????

          #7
          Welk kweek verslag??? mag ik dan de link even???
          God was never on your side..

          Comment

        Bezig...
        X